| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 9 XLMS (675) @ Silverstone - 23 jan ***
|
4648 besök totalt |
|
*** Race 9 XLMS (675) @ Silverstone - 23 jan ***
Då lämnar vi USA för ett tag och åker till England och till Silverstone.
Vi byter säsong till 2003 och får tillgång till en ny bil, en wankel Mazda!!!! Lyssna på den!! Den går som ett skott också! Det är den version av banan som heter 2004Silverstone som vi ska köra!! Den finns i LMES.rar.... Jag är inte hemma nästa vecka och kan därför inte hosta...så ni kan väl utse en annan som kan göra det i god tid... Lycka till! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Rejset blir över 18 varv....
Glöm ej att ändra i eran gdb-fil...Det ska stå så här: 2004_Silverstone { Filter Properties = 3 A3 B3 C3 D3 RaceTime = 360 RaceLaps = 18 Attrition = 0 TrackName = Silverstone GrandPrixName = Silverstone 1000k EventName = Le Mans Endurance Series Race _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
Ughh...denna bana blir tuff för mig!!!Testade ett par varv i går kväll och den är svår att hitta i när det svänger!!??Men träning ger färdighet sägs det
så det är väl bara att träna på då
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
Det teamet finns inte i min installation ...
Kan du maila över hela teamet så vore jag tacksam, skulle vara kul att testa just den bilen. |
||||
|
Hmm,får inte till det med någon bil
snurrar och pular och donar...blir 18 tuffa varv på söndag
|
||||
Det är ju fortfarande 675 som gäller!! ... dohh Såklart att jag också har en Mazda då ...
|
||||
|
Så det är i den simulerade världen jag ska leta för att hitta svenskar som tävlar med wankel?
VARFÖR HAR INTE JAG DETTA SPEL,BUHU!!!! _________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||||
Du behöver inte vara ledsen för det för den kärran är tyvärr inte så mycket att ha i spelet enligt min mening tyvärr jag blev skitglad när jag såg att den var med men den är för långsam... >
|
||||
|
Ska vi försöka köra 18 30 i kväll ?Är det någon som vet att ni har bra uppkoppling som fungerar bra o vill hosta så hojta till Annars hostar jag,Tror det ska fungera skapligt,Niklas kan ju inte vara med i dag
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
Kan vi testa kl 17.30?
Sist vi testade med Kavic så var det ju lite strul. Har det blivit bättre nu? |
||||