| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
LeMans på F1rst
|
1375 besök totalt |
|
Men sluta köra på F1rst för bövelen!
Hehe närå - undrar bara varför ni kör där när multiplayern i spelet funkar bra? Att inga F1bilar ska komma in o sånt löser man ju genom att välja "anouncegame = no"..? Eller tjänar man mer än det på att köra F1rst?
|
|
det är mycket enklare att köra igenom f1rst, server killen startar ett rum sen så kan alla sitta och snacka tills man vill starta och då är de bara server killen som startar spelet så joinar du automatiskt + att om du inte har banan så laddar f1rst ner och installerar banan åt dig.
Man behöver inte göra ett skit bara sitta o snacka o lira
Mycket enklare som sagt _________________ mvh Viktor Pousette |
|
Vi kan väl köra lite GT på LeMans ikväll (=nu)
Jag har startat F1rst (för första gången så jag försöker lista ut hur det fungerar). Lösen rejsa.nu _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Det funkar ju inte!!!!
Jag skriver min path till filen F1_2002.exe men det hjälper inte. Datorn hittar inte spelet. d:\program\EA SPORTS\F1 2002 Har ni fått samma sak? Pga detta kan jag inte välja bil när jag dubbelklickar på mitt namn. HJÄLP!!!
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Detta är ju helt otroligt! JAg har hållit på med PCar sen 88 men jag har aldrig missat att skriva in en path!!!!
Hur jag än skrev så sa programmet att han inte hittar fieln här. Sen när jag skulle in igen så blev det bara ett vitt Explorer-fönster med text om att det inte går att komma in på sidan bla bla. Är F1rst så här? (Jag vet att det är en Beta) _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
Lite erfarenheter från igår:
- F1rst är en beta. Det märks det är lite buggit. - Pga lite strul så tog det 45 min innan vi var igång. - Sen gick det bra, efter lite pyssel så startade GTR helt OK. Det jag märkte var att spelet kunde låsa sig mitt i ett race. Det hände mig 8 ggr igår. Då var det bara att starta om datorn. Jag kan jämföra detta med när vi kör på det gamla vanliga sättet. Då har jag aldrig några problem. Min dator har varit väldigt stabil både när jag joinat andra servrar och när jag hostat själv. Jag trodde från början att det berodde på banan (LeMans) men det var så när jag joinade två andra spel (Misano). _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
![]() |
Racingsimulatorer
LeMans på F1rst
|
1375 besök totalt |