Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 E30 87:a DTM Hopkok. SÅLD
<<   1, 2, 3 ... 35, 36, 37
25 besök senaste veckan (469091 totalt)
Mattias Redebratt
Vårgårda
Här sen Aug 2004
Inlägg: 470



Ulf!
SNÄLLA! ta dig samman och avsluta bygget själv, sälj den inte till någon som bara klabbar ihop den utan känsla eller någon som slaktar isär och säljer bilen i delar bara för att göra pengar!! Låt den stå ett tag till om det är så men bygg färdigt och njut av din fantastiska skapelse. Du kommer bara att ångra dig annars. Har hänt med flera fina byggen här på Rejsa.
Bara min tanke om det hela, inte min mening att lägga mig i var bara tvungen att skriva det till dig. Så grymt bygge!

_________________
Mattias Redebratt
Instagram: m.redebratt
E46 M3
BTG 7.45 192st varv
Kinnekulle:58,43.
Falkenberg: 51,31.
Citera
Björn Athlöf
Lomma
Här sen Jul 2004
Inlägg: 607



Ulf , jag kan bara instämma, sälj inte om du inte absolut måste !!! Din bil är och förblir unik !!!

Måste bara få berätta en sak...

I slutet av 2009 var jag med om en trafikolycka, blev på körd av en bil när jag jag var ute och joggade. Bilen körde på mig bak ifrån i 80 km/h . Så vart inte mycket som vart helt i denna kroppen.

Precis innan min olycka köpte jag mig en tom BMW m3 e30 som skulle byggas om. Som ni förstår så vart det inte så mycket byggande de första åren efter olyckan men viljan fanns där hela tiden och hjälpte mig igenom alla operationer och rehab. Dok är det så att din bil är och förblir den stora inspirations källan till min bil. Jag har börjat att bygga igen så smått och hade hoppas att du och din bil skulle fortsätta mig att visa vägen...

Råder dig att tänka 100 gånger till innan du väljer att sälja

Mvh

_________________
Björn Athlöf
I garaget:
Sensor GTR
BMW M3 E30 87
Porsche 997 EVO
Citera
Supersnake
Limmared
Här sen Jul 2013
Inlägg: 132



Jag måste flika in att jag såg först att du aviserat på säljes att du funderar på att sälja din M3 E30.
Jag har inte följt detta bygge tidigare och visste inte vad det var för bil, så min första tanke var att jag kände mig lite spekulant på bilen.

Men nu har jag gått igenom hela tråden och blir helt tagen av vilket otroligt grymt bygge du gjort. Direkt känner jag att min budget inte räcker för att ge ett rättvist bud på denna bil. (jag skulle inte lagt ett skambud ens på en fin E30)
För det andra men absolut viktigast är ju att det känns rent fruktansvärt att du inte själv färdigställer den nu när du har kommit så långt. Det handlar inte om bara bygget i sig, utan alla fantastiska delar du lyckats samla ihop till den. Det är inte för inte som många tycker att du kan skippa att ha med "Replika" i din byggtråd.

Som de andra skriver så gör du verkligen dig själv en stor otjänst om du säljer den om du ABSOLUT inte måste.

Jag hoppas jag får läsa vidare i denna tråd där det till slut dyker upp filmer allt från provstart till bansmiskande.

_________________
Joakim Stridh
Ginetta G20 Challenge mästare 2014, 2015 och 2018
Citera
Wiking
lönsboda
Här sen Mar 2003
Inlägg: 2

Ny på att skriva
inlägg i forumet


sätter en liten blänkare här då jag har fått datorhaveri så jag kommer inte åt mina mail på rejsa
så du som ser detta och skulle komma och titta på M3an till helgen hör av dig på telefon , kommer inte ihåg ditt namn bara jonas men hittar dig inte har sökt i flera timmar.Eller skicka ett medelande till min nya sida här på rejsa

Mfg Ulf Wiking / ravagliam3

_________________
Köhler 2,5
Citera
AntonK
Danderyd
Här sen Jan 2009
Inlägg: 69



Kompis till mig, har hjälpt han med hans gammla M3a.

Meddelar att du sökt honom,

Mvh Anton

_________________
Anton Kviberg

Toyota Mr2 Gti 1991
Golf GTI mk5 2005
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002
Inlägg: 14545



Wiking skrev:
sätter en liten blänkare här då jag har fått datorhaveri så jag kommer inte åt mina mail ..........



Det måste ju Magnus kunna hjälpa dej med

_________________
Håkan Carlsson
070-57 323 57

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
ravagliam3
Gylsboda
Här sen Apr 2004
Inlägg: 986


Trådstartare
Då var M3an såld , har fått lite andra intressen i livet . Men den stannar i Sverige så att jag får en chans att se den på bana. Den som köpte den får själv bestämma om han vill go public,.

Mfg

Ravagliam3

_________________
BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld
BMW Compact V8
BMW Z4 35is
BMW 118dxdrive
BMW 335i
BMW 118i
BMW X1 25e




Ulf Wiking
Citera
ravagliam3
Gylsboda
Här sen Apr 2004
Inlägg: 986


Trådstartare


M3 E30 Framok Till Salu

_________________
BMW M3 E30 Köhler 2,5 såld
BMW Compact V8
BMW Z4 35is
BMW 118dxdrive
BMW 335i
BMW 118i
BMW X1 25e




Ulf Wiking
Citera
Våra race- och banåkarbilar
BMW M3 E30 87:a DTM Hopkok. SÅLD
<<   1, 2, 3 ... 35, 36, 37
25 besök senaste veckan (469091 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande