Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2174 besök totalt |
Gissa banan...
"Råkade" passera denna banan förra veckan... ![]() Inte de bästa av bilder då de är tagna på avstånd då området var stängt för ombyggnad av banan. ![]() ![]() ![]() Pris: En öppnad, provluktad "Chartreuse". ![]() Ni som vet var jag var i förra veckan får såklart inte svara. _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||
Det är karting-bana närmast i bild och den är 1240m.
Riktiga banan är 3,2km. Ligger i Europa... Fler ledtrådar imorgon men det är snart fredag kväll och risken är att priset är borta då. ![]() EDIT: Det är rätt att banan ligger i Spanien! _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||
Finns en gocart-bana i närheten av Madrid som ser prexis ut som Circut de Catalunya. Lyfte från Madrid i höstas och skulle åka till Barcelona och kollade ut, helt plötsligt började jag undra om jag var framme... ![]() Så eftersom det sagts att det är en kartingbana, att den ligger i spanien och Maciej Karpinski gissning på Circut de Catalunya så gissar jag på att den ligger i närheten av Madrid (typ 3-4 minuter med inrikesflygplan från flygplatsen... ![]() Edit: om det är den jag såg så stämmer bergen i bakgrunden oxå in. _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||
Correctemundo! ![]() ![]() Sambons farmor bor på Mallorca... Tankar har surrat i huvudet var/hur man enklast bygger ett garage på tomten till en extra rejsbil att roa sig med på sommaren. ![]() _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||
Var på Mallorca förra helgen och då passade jag naturligtvis på att köra förbi banan. Den ser ut att vara ombyggd jämfört med bilderna ovan. De sista svängarna är numera en gocartbana. EDIT: Det hade du ju skrivit... Men det ser ändå ut som det ombyggt där (Jämför din först och min första bild.)
Mina bilder Smakprov: ![]() ![]() ![]() ![]() om ni är där så kan ni även passa på att köra den krokiga vägen ner till Sa Calobra. ![]() ![]() ![]() _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2174 besök totalt |