Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Racingrealitysåpan på ZTV - Pole Position
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
2 besök senaste veckan (14052 totalt)
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5241



Alexi Törnqvist skrev:
Det verkar inte så genomtänkt det där. En snabb gocart kostar massor i underhåll.


??? Vad är det som "inte verkar så genomtänkt"?

_________________
Pär Hylander
Citera
Erik Selim Lundkvist
Farsta Strand
Här sen Dec 2003
Inlägg: 181



Rash skrev:
Joni skrev:
Jag vet att Susanne Larsson har iaf kört kart så länge jag har hållt på och lite till.. så minst 10år iaf!


Alla som är kvar har kört gokart i mer än tre år seriöst. Det var en gokart åkare som åkte ut, och det var han med minst erfarenhet.

Mina ungar ska få köra gokart iallafall!! Det man inte kunnat få själv vill man ju unna singa ungar, kan jag tänka mig iallafall
Någon racingdam som vill avla fram en racingunge?

Hoppas ingen tar illa upp av min tråkiga humor.......


Jag tror faktiskt att du har fel. Som jag har förstått det var förra året första seriösa gokartsäsongen för Lestrup. Däremot har han ju kört en härrans massa hyrkart och en del S40. Men tre säsonger, nope. Helena har nog inte heller kört särskilt många seriösa gokartsäsonger, dock en hel del hyrkart mm.

_________________
Erik Lundkvist
Citera
Alexi Törnqvist
Sigtuna
Här sen Nov 2003
Inlägg: 967



Pär Hylander skrev:
Alexi Törnqvist skrev:
Det verkar inte så genomtänkt det där. En snabb gocart kostar massor i underhåll.


??? Vad är det som "inte verkar så genomtänkt"?

Det där med att avla fram en racingunge.

(Jag försökte mig såklart på lite dålig humor, men med tanke på hur trött jag är så... )
Citera
Helena
Stockholm/Sjöstaden
Här sen Dec 2003
Inlägg: 535



Rash skrev:
Alla som är kvar har kört gokart i mer än tre år seriöst. Det var en gokart åkare som åkte ut, och det var han med minst erfarenhet.



Där har du nog fel. Jag är nog den med minst erfarenhet där, eftersom jag inte har kört så mycket gokart. Jag har nog inte kört mer än 8 gokart tävlingar, men dock en del hyrkart. Och sen har jag då kört tre race i SLC.

_________________
Helena Lindin


Citera
Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1716



Helena skrev:
Rash skrev:
Alla som är kvar har kört gokart i mer än tre år seriöst. Det var en gokart åkare som åkte ut, och det var han med minst erfarenhet.



Där har du nog fel. Jag är nog den med minst erfarenhet där, eftersom jag inte har kört så mycket gokart. Jag har nog inte kört mer än 8 gokart tävlingar, men dock en del hyrkart. Och sen har jag då kört tre race i SLC.


OK, sorry, då har jag missuppfattat det. Fick den uppfattningen när man pratade med alla i det huset jag bodde i. De flesta hade iallafall rejäla erferenheter med allt från gokart till FF och F-Renault m.m.. Tjejerna och några killar bodde ju i ett annat hus, så er hann man ju inte prata så mycket med.

_________________
Rachid Rachid
Citera
Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1716



Alexi Törnqvist skrev:
Pär Hylander skrev:
Alexi Törnqvist skrev:
Det verkar inte så genomtänkt det där. En snabb gocart kostar massor i underhåll.


??? Vad är det som "inte verkar så genomtänkt"?

Det där med att avla fram en racingunge.

(Jag försökte mig såklart på lite dålig humor, men med tanke på hur trött jag är så... )


Hehe, då får man väl inte skaffa unge förräns man är rik då

_________________
Rachid Rachid
Citera
Helena
Stockholm/Sjöstaden
Här sen Dec 2003
Inlägg: 535



Rash skrev:
Helena skrev:
Rash skrev:
Alla som är kvar har kört gokart i mer än tre år seriöst. Det var en gokart åkare som åkte ut, och det var han med minst erfarenhet.



Där har du nog fel. Jag är nog den med minst erfarenhet där, eftersom jag inte har kört så mycket gokart. Jag har nog inte kört mer än 8 gokart tävlingar, men dock en del hyrkart. Och sen har jag då kört tre race i SLC.


OK, sorry, då har jag missuppfattat det. Fick den uppfattningen när man pratade med alla i det huset jag bodde i. De flesta hade iallafall rejäla erferenheter med allt från gokart till FF och F-Renault m.m.. Tjejerna och några killar bodde ju i ett annat hus, så er hann man ju inte prata så mycket med.


haha...just det vi tjejer (lestrup och carleflod inräknade) och två praktikanter bodde ju i en egen stuga

_________________
Helena Lindin


Citera
Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1716



Lite avis på er att man inte fick träffa mer racingprofiler...

När jag tänker efter var det nog en rolig liten erfarenhet man fick ändå. Även om det inte blev mycket köra och tjöta och festa( ) som man förväntat sig så var det ändå kul. Nu när besvikelsen har lagt sig så kan man nog se tillbaka på det och skratta

Bahh, va nyfiken jag är på vilka som är kvar och vilka om åkt ut

_________________
Rachid Rachid
Citera
Niklas
Ljungby
Här sen Mar 2004
Inlägg: 543



Synd helena!

Att åka ut på hinderbana suger ordentligt, vad fick du visa? blir mindre och mindre imponerad av såpan, men nu slipper jag kolla på den mer i alla fall, nu blir det bara motorjournalen.

_________________
/Niklas Holmlöv
Mx5 turbo
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



Skrev det här i en annan tråd.....

_______________________________________________________________

Tyvärr hade jag rätt när det gäller Helena.....

Men det känns som Hallo..... vad har hinderbana och hur fort man springer en sådan att göra med Racing?


Då återstår det bara att se om jag har rätt när det gäller Lestrup med..... men upplägget på programmen båda två hittills känns helt klart som att det redan är avgjort.....

_____________________________________________________________________--

Inlägg 21 Mar 20:46:36
Halvvägs in i PP programmet så får man direkt känslan av att Helena kommer vara den som åker ut dagens tävling.... Och att Lestrup kommer vinna hela tävlingen....... så som dom pluggade han och hans arbetsplats....

vilket iofs vore kul för fredrik är en trevlig kille som förtjänar det.... men det vore kul om det inte vore så uppenbart.....

Så vi får väl se vad som händer.....

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Per Hansson
Norrtälje + Bromma
Här sen Apr 2003
Inlägg: 7288



Beklagar Helena! Nu har de enda två jag träffat åkt ur...

_________________
Per Hansson
https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/

(har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass)
Citera
Jörgen (Jet)
Stockholm/Skogås
Här sen Apr 2003
Inlägg: 19311



Helena skrev:

haha...just det vi tjejer (lestrup och carleflod inräknade) och två praktikanter bodde ju i en egen stuga


Hmm. Vad är det för konstig såpa som missar att lyfta fram en sådan sak?


_________________
Jörgen Eriksson
Citera
Gustav Olofsson
skänninge
Här sen Apr 2004
Inlägg: 526



synd att du inte kom längre helen hejade på dig.
tycker att sättet att selektera ut er genom en hinder bana är inte vad jag anser ett konditions test utan vem som har mest tur att ta sig genom banan snabbast.
skärpning Ztv >

_________________
Gustav Olofsson


Volvo V40 T4 2002
Citera
Rash
Mölndal
Här sen Feb 2004
Inlägg: 1716



Niklas skrev:
Synd helena!

Att åka ut på hinderbana suger ordentligt, vad fick du visa? blir mindre och mindre imponerad av såpan, men nu slipper jag kolla på den mer i alla fall, nu blir det bara motorjournalen.


Håller med! Hoppade lite mellan såpan och MJ och när jag såg att PP-gänget skulle köra aerobics.....kunde jag inte hålla mig för skratt

Det vände sig i magen när man höde Picko säga Roger och Helena iallafall, det var ju er och Lestrup man höll på! Det börjar iallafall mer och mer kännas som att Lestrup är den givna vinnaren.
Dahlgren, vad baserade han sin rekomendation av Lestrup till Picko på?? Det fattade jag aldrig, var det alltså bara på styrketräningen som de hunnit göra....hmm..

Lider med dig Helena! Men jag antar att allt känns bättre nu när man fått lite distans till såpan.

Kunde iallafall inte hålla med Roger mer om att det borde vart mera bilkörning. Vi får väl se om rallykörningen på nästa veckas program är seriös...

_________________
Rachid Rachid
Citera
NiklasF
Skåne
Här sen Sep 2003
Inlägg: 448



Var hinderbanan identisk för bägge två? Isf verkar det inte helt fair...

_________________
Citera
Niklas
Ljungby
Här sen Mar 2004
Inlägg: 543



identisk vad som syntes. Helena höll minst sagt jämna steg första varvet, andra så tappade hon tyvärr..

_________________
/Niklas Holmlöv
Mx5 turbo
Citera
RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1292



Trist att Helena fick lämna såpan. Vi som sett henne in action vet att hon har mycket mer att ge. Finns säkert de som tycker att fyspasset var ett orättvist moment, men så är livet i såpavärlden.

Den femte april är det final i RBC och då kommer Helena att visa framfötterna igen, var så säkra.

Väldigt mycket fokus på Fredrik Lestrups beslutsångest eller ska jag säga höga ambitionsnivå när det gäller arbetet. Såpadramaturgi i den högre skolan eller hissar man redan en favorit? Den som lever får se.

Magnus, kanske läge att lägga ihop de två såpatrådarna.

_________________
Lars Wiezell

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



RBC-Lars skrev:


Magnus, kanske läge att lägga ihop de två såpatrådarna.


Det går inte rent tekniskt att flytta inlägg utan det måste göras manuellt..... utan skriv bara här.... så löser sig det automatiskt....

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Joni
Lund
Här sen Mar 2004
Inlägg: 292



Är det bara jag som tycker att Fredrik blir favoriserad? Det är ju ganska uppenbart att det är han som kommer vinna...

_________________
Jonatan Hertzberg
Citera
RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1292



Fredrik - SLC skrev:
RBC-Lars skrev:


Magnus, kanske läge att lägga ihop de två såpatrådarna.


Det går inte rent tekniskt att flytta inlägg utan det måste göras manuellt..... utan skriv bara här.... så löser sig det automatiskt....


Tja, det tekniska är ju inte min styrka. Jag föredrar att skriva, snacka och framför allt att köra....

_________________
Lars Wiezell

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
RBC-Lars
HQ
Här sen Mar 2003
Inlägg: 1292



Joni skrev:
Är det bara jag som tycker att Fredrik blir favoriserad? Det är ju ganska uppenbart att det är han som kommer vinna...


Möjligen kan det vara så att han i nuläget är mest intressant som person. Det kallas dramturgi att utnyttja detta. Bra jobbat av Fredrik att, medvetet eller omedvetet, skapa intresse kring sin person redan på ett tidigt stadium.

Tror definitivt inte att något är givet.

_________________
Lars Wiezell

RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing
Citera
Allmänt banåkaforum
Racingrealitysåpan på ZTV - Pole Position
<<   1, 2, 3, 4, 5, 6   >>
2 besök senaste veckan (14052 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande