| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
*** Spontanrace GTR @ Monza, söndag 6 mars ***
|
4 besök senaste veckan (1940 totalt) |
|
Då var det dags för ytterligare ett spontanrejs på söndag kl 18.00! Vem kan hosta? Kanske Biggie? Det gick ju kanon på hans dedikerade server förra veckan. Bana: Monza Datum: 6/3 Tid: Server upp kl. 18.00, kval 18.30, warmup 18.45 IP: ? Lösen: ? Klass: GT Racelength: 20% Fuel: normal Tyres: normal Normal mechanical failures Weather: Sunny Startmetod: Flying without formation lap. Kval: 4 varv totalt, dvs. 1 utvarv, 2 hotlaps, 1 innvarv Anmäl er här! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
Tack för rejsat grabbar
. Det gick väldigt bra för mig nästan hela loppet, sen var det depådags. Jag gick in i depån men hur sjutton vet jag var min plats är? Det slutade med soppaknas .
|
||
|
jo det kunde vart kul, men hann inte ens till första chikanen då GTR behagade att kasta ut mig till desktoppen, hoppas att med den icketyska cd varianten man får förhoppningsvis till fredag att problemen ej uppstår mer.
|
||
|
Jo det va ett roligt race, men en punka på ena bakdäcket i grusfollan satte stop för mig när det var 12 minuter kvar att köra. Surt men sånt som händer.
Sen till nästa gång så tycker jag att vi ska köra en timme istället för 36 minuter. Då måste man in o tanka. Samt att sätta däck, bensin till 3x så det blir bättre race. _________________ Martin Lindahl Inget kalas utan ras Volvo S60 2.4T AWD |
||
|
Någon som kan förklara för mig hur jag hittar i depån. När jag gick in och skulle gör mitt stop så fanns där ju inget. Rätt snopet att behöva bryta racet pga att man inte kan tanka.
|
||
|
När du har tryckt på knappen för att gå in i depå så finns där en jättepil som visar var du ska stå.
Vill du inte ha pilen så finns denna att ladda ner: http://www.m4driving.it/download/820
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Den där jättepilen känner jag till men den var inte där .
|
||
|
|
||
|
Gå in under options och sedan realism och gör en bock i rutan Pit Spot Marker så kommer du att hitta rätt
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
4 besök senaste veckan (1940 totalt) |