Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
888 besök totalt |
Audi Club Schwedens bankalender
Jag har precis fått mitt medlemskort för 2005 tillsammans med ett infoblad med bankalendern. 21 Maj. Banträff tillsammans med BMW på Mantorp. 9 Juli. Banträff tillsammans med BMW på Gälleråsen. 6 Augusti. Banträff på Falkenberg. 20 Augusti. Banträff Kinnekulle. 10 September. Banträff tillsammans med BMW på Anderstorp. Själv tycker jag att det ska bli skitkul att köra tillsammans med BMW-maffian! ![]() Det ser dock ut att kunna bli en hyffsat dyr säsong... Jag fick aldrig tillfälle att köra Ringen förra året och det vill jag inte missa i år igen... Gotland ring står åxå högt upp på listan så även denna hade jag förhoppningar om i år. Är det någon som vet om det blir lång eller korta Mantorp den 21:a? _________________ Benny Waenerlund - Audi S3, MTM |
||||
Re: Audi Club Schwedens bankalender
99,9% att det är långa.
Tillåt mig replikera att vi tycker detsamma om att köra tillsammans med Audi ClubSport. ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Det var som fanken. För något år sen hörde jag en av PCS representanter fråga en i FMC:s styrelse om att få köra där, men de var väldigt tveksamma till att släppa ifrån sig kontrollen över vad som körde där och framför allt hur mycket det lät.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
888 besök totalt |