| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
En kändis härifrån rejsa kör LAN...
|
1494 besök totalt |
|
Tog ett par kort i lördags när vi körde ett mindre LAN i Örebro.Tror de flesta känner igen killen bakom ratten eller
|
||
|
|
||
|
Re: En kändis härifrån rejsa kör LAN...
Linus Torvalds, han med Linux operativsystemet?
_________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||
|
|
||
*host host* https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Christian Waltgård |
||
|
Björn Klang skrev:
Trevliga bilder Men vad är det för ratt niklas kör med, är det en TSW han kostat på sig kanske? Ja tycker det ser ut som en MOMo Racing, den senare modellen. Du får rätta mig om jag har fel Niklas. Mvh// Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
|
Hehe helt riktigt det är den svarta MOMo-ratten. Den håller ihop än....
Vi körde både lite PrototypeC SP3 och lite GTR. Bägge gick förresten kanon att köra med på LANet. Dock skall väl poängteras att vi inte var så många och körde...men ändå. I PrototypeC var det hyffsat jämnt tycker jag mellan oss...Det var flera som körde snabbt. Lite annorlunda var det dock att köra GTR efter den modden. Från bilar som går mycket fort och har mycket vinge till de svårkörda GTR-bilarna. Bägge har sin tjusning! Snabbast i GTR var faktiskt, håll i er nu ... Schumi ... *host* (Du kanske ska börja köra GTR igen? )
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
He he Niklas...ska bara hämta engelska versionen så ska det gasas GTR igen(på den tyska har skivan spruckit)...Chefen ska nog köpa GTR oxå.
Kavic,vi körde för skojs skull så några resultat blev det ej(förutom det Niklas skrev ) och angående fler LAN så kan jag ringa dig i kväll så ska du få höra lite
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1494 besök totalt |