Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Det börjar dra ihop sig
1905 besök totalt
mickep

Här sen Mar 2005

Trådstartare
Det börjar dra ihop sig

Hej hopp på er alla.

Som ni vet (och säkert redan märkt) så har jag lovat att sätta lite sprätt på ERF-sajten (och därmed också er i ERF-teamen). Snart dags för ERF-premiär. Garagesladder inför premären är varmt välkommet i min inbox, då omvandlar jag det till korta eller långa notiser. Chatta gärna här, men vill ni ha med material på ERF-sajten så måste ni skicka ett email också (jag kommer inte att hinna bevaka Rejsa, även om det hade varit trevligt).

Lycka till i årets serie, vi ses på Falkenberg!

/ Micke Persson
mikael.persson (at) aktuellmotorsport.se

Skåne
Här sen Okt 2004

Lovande start!

Hej Mikael,
Ville bara säga att början på säsongen ser klart lovande ut (vad gäller ERF-siten).
Roligt att läsa om de andra teamen och roligt att det kommer uppdateringar så pass ofta.

Vi (ERF-team) har inte varit särskilt bortskämda med uppdateringar.

Tror Du att Du kan få hyfs på tiden för publiceringen av resultatlistor efter race? Isf finns det stor chans att det bildas en MP-fan club )

/anders
GoaGubbar

Här sen Mar 2005

Trådstartare
Som skribent, har jag har inget med resultat-adminstrationen att göra. Däremot är resultaten viktiga för mig eftersom jag inte kommer att kunna närvara på alla race. Det är är i mitt eget intresse att medverka till att resultaten kommer ut snabbt, om jag skall kunna skriva några nyheter på ERF-sajten.
/ Micke

Vallåkra
Här sen Dec 2004

Hello Micke!!! Lovar att mata dig med rapporter under året
Igår var vi på Falkenbergs motorbana och testade.
Bilen var OK! Lite justeringar så ska vi väll kunna öka några sek..
Bilen var något överstyrd vilket var bra, för förra året så var just problemet att vi understyrde
rejält ut ur kurvorna. Så denna test var klart godkänd inför ERF tävlingar thumbs up

Bättre omkörd och bortkommen än bortkörd och omkommen.
Citera
Allmänt banåkaforum
Det börjar dra ihop sig
1905 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande