Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
2005-04-23/24 Mantorp
4289 besök totalt
Björn Olander
Lomma
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1370


Trådstartare
Racerapport tack!!!!

/Björn

_________________
/Björn Olander
fd Nilsson
Tel: 0704-847656
Porsche 944 TURBO
Citera
Anders Jonsson
Bromma
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1529



Solen sken, tyvärr dåligt med startande - många har inte bilen klar än.

Här är resultaten.

http://www.pcsracing.nu/raceresults/resultat.asp?ID=135

_________________
Med vänliga hälsningar
Anders Jonsson
Citera
Magnus Svensson
Oslo
Här sen Apr 2004
Inlägg: 1216



Jag får tacka för en rolig dag som funktionär med mycket tid på banan och jag hann även ta några få bilder











sista från söndagen

Mvh
Magnus

_________________
Magnus Svensson
PCSR #8811 | 993 räääser Badanka Edt
Citera
Ulli
Tyresö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 537



Grattis alla vinnare!

Mats, Thomas, Anders och Erik! och vilka tider thumbs up ! Mitt stolta varvrekord i klass 3 åkte all världens väg, riktigt bra kört Anders och Erik!

Ulli

PS. På torsdag, fredag är det dags för SLC Race Camp och på lördag SLC tretimmars för mig, Bernard och Morin i GT3 RS:en.

_________________
Ulrika Söderpalm Löhr
Citera
Björn Olander
Lomma
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1370


Trådstartare
Ser härligt ut

/Björn

_________________
/Björn Olander
fd Nilsson
Tel: 0704-847656
Porsche 944 TURBO
Citera
Anders Jonsson
Bromma
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1529



Ulli skrev:
Grattis alla vinnare!

Mats, Thomas, Anders och Erik! och vilka tider thumbs up ! Mitt stolta varvrekord i klass 3 åkte all världens väg, riktigt bra kört Anders och Erik!

Ulli

PS. På torsdag, fredag är det dags för SLC Race Camp och på lördag SLC tretimmars för mig, Bernard och Morin i GT3 RS:en.


Tack, till min förtret så var ju Erik 3 hundradelar snabbare. Jag har nu kollat i datorn och i ärlighetens namn var nog Erik lite snabbare, han hade inga problem att komma ikapp när han tappade lite vid varvningar och liknande men någon riktigt chans att komma förbi fick han nog aldrig. Intressant att det gick så pass fort för oss - själv hade jag inte plockat bort det bly som jag hade i förra året så någon tiondel till finns det nog att ge, men kanske var det relativt kyliga vädret till fördel (men de andra klasserna var ju långsammare än tidigare).

Jag är enormt sugen att åka ner och titta på era race-äventyr - återstår att lägga fram det i familjerådet. "Gertrud, vad sägs om att fira Valborg på ett blåsigt Mantorp?". Tror inte det går igenom...

Lycka till och se till att racebudgeten inte förbrukas helt på första helgen - vi saknade dig Ulli!

_________________
Med vänliga hälsningar
Anders Jonsson
Citera
Allmänt banåkaforum
2005-04-23/24 Mantorp
4289 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande