| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Ingen racing för mig pga renovering...
|
1644 besök totalt |
|
Tidigast fredag kväll kan man köra race igen tack vare att spelburken står undanställd och inplastad i sovrummet som ska målas och tapetseras så snacka om abstinens
|
|
Du får ta o rappa på lite så det går snabbare än planerat hehee...
Blir ingen rejsa för min del heller, skall flytta Asconan till nya garaget bla. Kanske vi kan ta ett rejs fredag kväll innan Öl-timman ? _________________ Jhonny Kokko |
|
Går ej att rappa på dom >
Blev lite fundersam om detta med innan öl-timman...brukar rejsa under öl-timman
|
|
Blev ju så sist..hehe..vet väl du som flög förbi mig på slutet och tog sista pallplatsen(visst var jag snäll när du kom i kapp?)!!!
|
|
Det var helt rätt gjort av dig (tackar).
Har man inte mycket att sätta emot förutom ren blockering så skall man släppa förbi tycker jag. onödigt med onödiga krascher o dylikt om man nu e helt klart snabbare (vilket jag var ).
Nya tag i helgen då
_________________ Jhonny Kokko |
|
|
|
|
|
Hihii...
Jag sitter just nu och väntar på lustgasleverans ( =mera minne till datorn ), så jag kan dra ifrån dig
Jag är jättesugen på rejs, har ju gått jättelång tid sen senast. Leta på nu Schumi så vi kan rejsa ikväll
_________________ Jhonny Kokko |
|
Hehe AZAD,det förstår jag men du får tänka på mig som åker sossecontainer(Volvo 745) att jag gärna drömmer att det är jag som glider fram på rakan på en racing bana med en Ferrari 575:a
medans polarna sitter och kollar på Eurosport
|
|
|
![]() |
Racingsimulatorer
|
1644 besök totalt |