| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR-race Imola, lördag 7/5, kl 19.00 - Porsche Cup
|
13035 besök totalt |
|
GTR-racing på lördag kväll. Jag har inget bestämt på lördag så det skulle passa perfa. Porsche GT3 Cup på Imola är jag väldigt sugen på .
|
||||
|
Ja för fasen...jag är med!!!Min älskade jobbar mellan 20.00-07.15 lördag-söndag så no problemo!!!!!Porsche på Imola...kan bli intressant
|
||||
|
Huhu...inte det lättaste att gasa Porsche på Imola...ungefär lika lätt som att vinna över Finland i VM hockey
|
||||
Min är på fest .
|
||||
|
Porsche är ingen favorit här heller men det är ju så förbaskat kul med att köra racing ju
Tyvärr så blir det inget köra för mig förräns till kvällningen för vi ska meka servicebuss idag och även i morrn.Vi ska isolera och klä väggar även ett innertak ska på plats med halogen spotlights |
||||
|
|
||||
Jag tror mellan 1.55-1.57 så är man nog rätt ok. |
||||
Sluta nu , jag kanske har fel. Jag ska kolla senare vad jag har för bästa tid.
|
||||
|
Kavic du o jag kan köra ett eget bottenrejs då
Har inte kört på Imola med nån bil än så jag får nog tjuvträna imorgon eller nått
Så då blir det Porsche Cup med Cup Porschen (hihihiii torr torsdagshumor) på Imola på lördag men vilken tid skall vi köra? _________________ Jhonny Kokko |
||||
Hehe hoppas du har fel,Annars slänger jag mej på golvet i skriker hehe _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
|
||||
|
Dyker säkert upp. Övar för fullt nu med Elisen på Falken och Mantorp. :-)
Får väl prova Porschen på Imola med. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Elisen på Falkenberg var ruggigt rolig!!!!!!!Vi kanske skulle ha en skojträning senare i kväll?????Vad tycker ni andra?????
|
||||
Jag är på. Gärna Falken eller Mantorp. Ska vi säga 21:00? Mo i Rana är skoj, ja.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
13035 besök totalt |