| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Problemen med GTR
|
2 besök senaste veckan (4196 totalt) |
|
Problemen med GTR
Här kan ni snacka av er och komma med tips på hur vi kan försöka lösa ploblemet med GTR. Tyckte vi behövde en tråd om detta. |
||||||
|
Jag hoppas att mina farhågor ej blir sanna!!!Att GTR dör ut som RalliSportChallenge...Microsoft låg bakom RSC och lyckades få spelet att totalt dö ut och Simbin verkar vara lika "duktiga" som MS...har inget svar på problemen som finns nu utan jag är mest förvånad!?
|
||||||
|
GTR
Fy fasen vad besvärligt detta GTR verkar o vara, ove har försökt o få igång en server i kväll men det verkar hopplöst. Han har ändå öppnat massa portar i routern o grejjat en hel del, mycket tråkigt. > > >
Mitt spel graderade upp automatiskt till 1,4 i stället för 1,3 när jag skulle joina in. ove kan ju skapa en server o jag ser den men jag kommer inte in när jag joinar,, skumt det här. Kommer någon på en lösning så PM ove. Mvh// Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||||
|
Tyvärr Stig så verkar detta vara ett GTR problem så kommer ni på någon lösning så ropa till ni!!!
|
||||||
|
Jag har samma fenomen som ove o Stig,Jag har ominstalerat spelet så jag har 1,3 nu ,Men då kan jag inte Joina för då vill det uppdatera till 1,4. Både med Ip nr o Internet vägen, om det är några mer som har 1,3 så kan vi testa om vi kan öppna rum o kolla om det går att komma in då.
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
Jag har ändrat till 1.3 nu. Vi kan ju testa ikväll om det går att ansluta via IP istället. Det måste gå...
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||||
|
Problem i GTR
Ja förstår banna mig inte vad det kan vara för fel i online delen i GTR, för jag har ju inga problem att gå in på server som utländska grabbar har startat i Internetvägen. Men när vi skapar något här hemma så bara det jävlas, jag har i dag Glocalnet bredband men det har nog inget med det att göra för det krånglar ju för många här med andra uppkopplingar har jag läst. Nä ja tror nog som Schumi där att det är något fel som blir i spelet, frågan är ju bara vad. Mvh// Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||||
|
Jag tar o öppnar ett rum som får stå öppet ett tag i dag så kan dom som har möjlighet se om dom kommer in göra det o skriva här hur det går.jag kommer inte att vara där själv ,men ska försöka titta in i bland,
Min IP 83.227.153.67 jag kör utan lösen. _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
Ett förslag: Kontakta "Biggie Boy" på RSC
Instant Messaging Send a message via ICQ to Biggie Boy 5510703 Send a message via MSN to Biggie Boy big_swede@mail.bip.net Send a message via Yahoo to Biggie Boy big_swede_73@yahoo.com Hans server går mycket bra och racen på RSC fungerar utan större problem. _________________ Ainis Noritis |
||||||
Nu hittades servern men jag kommer inte in pga "inkompatibel spelversion" |
||||||
Biggie Boy Är på lan i helgen så då får vi vänta tills på måndag _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Har du 1,4 i Stacken Kanske det som inte går Får se om någon som har 1,3 kommer in, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
|
F-n va sjukt det är nu kan man inte hämta setups från Internet när man är inne i spelet,då måste man uppdatera till 1,4 först,Så tydligen går det inte att göra något alls nu utan 1,4
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||||
Ja jag har 1.4. |
||||||
Samma ip som tidigare? |
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Problemen med GTR
|
2 besök senaste veckan (4196 totalt) |