Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Expressen startar Motorklubben
<<   1, 2, 3, 4
2 besök senaste veckan (11605 totalt)
Petter

Här sen Mar 2003
Inlägg: 881



Måste man bli medlem för att kunna se när och var bankörningarna är? Jag skulle vilja ha lite info innan jag blir medlem om hur mycket bankörning det kommer vara, när den kommar att vara samt vart den kommer att vara. Såfort man klickar på någon länk så uppmanas man betala men man har ingen aning vad man betalar för, eller är det bara jag som inte fattar

Annars instämmer jag med några av föregående talare att allt kostar pengar och man får inget gratis men jag vill gärna veta vad jag ska betala för, att betala medlemsavgift för att få information vad jag betalat för känns inte rätt tycker jag men det kan vara jag som är korkad och missat något.

_________________
/Petter Ledin
Citera
Peter S
Täby
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2574



Allt som finns i högerspalten är klickbart. Banguiden till Gelleråsen är också klickbar.

Där finns info om bandagarna med länk till datum och plats.

Här hittar du bandagarna:
http://motorklubben.expressen.se/public/events.aspx?mid=9

Det kommer att komma upp en bättre förklaring till vad som finns att hitta på sajten imorgon.

_________________
Peter Simons
Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med:
Citera
Petter

Här sen Mar 2003
Inlägg: 881



Peter S skrev:
Allt som finns i högerspalten är klickbart. Banguiden till Gelleråsen är också klickbar.

Där finns info om bandagarna med länk till datum och plats.

Här hittar du bandagarna:
http://motorklubben.expressen.se/public/events.aspx?mid=9

Det kommer att komma upp en bättre förklaring till vad som finns att hitta på sajten imorgon.


Hade på känn att det var jag som inte hantera musen rätt Då var det inte mycket att klaga över, nu ska jag kolla igenom vad som finns och eventuellt bli medlem

_________________
/Petter Ledin
Citera
Stefan Stenbeck
Norsborg/Stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 856



Jag e me i tidningen....jag e me i tidningen!!!

_________________
Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis"
Legitimerad tvålkoppsförare..
Citera
Daniel Kihlgren
Vagnhärad
Här sen Mar 2003
Inlägg: 2334



Stenis skrev:
Jag e me i tidningen....jag e me i tidningen!!!


Papperstidning eller nät-dito?

_________________
/Daniel Kihlgren
VW 1200 -65
Punto GT -96
Citera
Stefan Stenbeck
Norsborg/Stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 856



Motorbilagan - papper.....liten...liiiiiiten svart prick i bakgrunden.
Inte som vissa andra som vräker sig framför kameran!

_________________
Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis"
Legitimerad tvålkoppsförare..
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003
Inlägg: 11744

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Stenis skrev:
Motorbilagan - papper.....liten...liiiiiiten svart prick i bakgrunden.
Inte som vissa andra som vräker sig framför kameran!


Vadå vräker sig, hänger ju bara på en Radical .....

_________________
/mvh Stefan Björklund
Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit!
F1-bärgare
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929



behöver lämplig SBF-ansluten klubb att vara medlem i - nästan ointressant vilken det är - TIPSA GÄRNA - & ja, jag kör Toyota

har mejlat till Motorklubben ang varför jag inte hittar ett enda evenemang söder om mantorp.

Det verkar tyvärr just nu som att Motorklubben är i samma andå som allt annat som är STHlm baserat - allt skall vara inom rimligt avstånd för redaktionen /styrelsen.

ta nu inte åt er uppe i lappland....

K

EDIT: hittade precis detta i Peters länk.

Track Trial Ljungbyhed
Datum: 2005-08-07


dock 475 kr.....

banan kostar 10 000 / dag senast jag frågade.

jaja... hmmmmmmmmmm

jag får väl komma då & visa er alla

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
Ulli
Tyresö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 537



Klart du skall komma! thumbs up

Just nu händer det mesta inom en rimlig radie från Tjockhult, bara av praktiska skäl. Vi är fortfarande i uppstartsfasen och någonstans måste man börja. Självklart skall vi försöka täcka upp så många landsändar som möjligt, så snart vi kan! Ljungbyhed är redan inplanerat och sedan blir det förmodligen Göteborg. Norrut skall vi såklart också, vad det lider.


_________________
Ulrika Söderpalm Löhr
Citera
Kristian Hesselmark
ring knutstorp
Här sen Jan 2003
Inlägg: 6929



enda sättet att betala är med KORT ?

mysko.

nu hade jag ju tänkt att kankse gå med.

_________________
Kristian Hesselmark
EVO'n S Å L D !
Citera
Peter S
Täby
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2574



KristianAE86 skrev:
enda sättet att betala är med KORT ?

mysko.

nu hade jag ju tänkt att kankse gå med.


Hej Kristian.

Ursäkta att vi missat ditt supportärende. Vi har varit lite upptagna med bandag på Mantorp och barnafödande i helgen.

Just nu kan vi bara hantera kortbetalning. Inom kort ska vi dock försöka få upp andra betalningsformer.

Vad gäller arrangemang på andra håll i landet så finns planerna klara och platser bokade. Vi vill dock förstås öva först för att kunna få så bra tillställningar som möjligt. Vi gör ju detta med Expressen/Kvällsposten/GT och det gör ju att vi verkligen kommer att göra så att vi skall kunna finnas där klubbmedlemmarna finns.

Trots att vi gått långt på kort tid så tar det ju tid att bygga en sund verksamhet. Allt har sin tid. Bygga konceptet klart och kundanpassa våra erbjudanden. Fixa andra betalningsformer. Det är ju ni, nuvarande och potentiella klubbmedlemmar som till syvende och sist "bestämmer" vad vi ska göra.

I förrgår hade vi vår första bandag på Mantorp. Fler bandagar kommer. Både på Gelleråsen och på Mantorp. Sen också på andra banor. Det finns interaktiva banguider uppe till de banorna och fyra banor till nu. Fler kommer anefter.

Vi har också påbörjat en ny serie grafiskt baserade teknikartiklar som förklarar principerna bakom bankörning. Vi har tyvärr inget på drifting.

...än...

mvh
Peter

_________________
Peter Simons
Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med:
Citera
Allmänt banåkaforum
Expressen startar Motorklubben
<<   1, 2, 3, 4
2 besök senaste veckan (11605 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande