Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3716 besök totalt |
REJSA.NU "drift team" --- STCC - Anderstorp
Idag blev det klart att Krille_hlm & KristianAE86 kommer köra en driftingshow på STCC på Anderstorp. (det är någe visst med att sladda på en F1-bana) Det kommer även en till bil att medverka - men denna hålls hemlig tills sista minuten. Vi kommer att köra både på lördagen & söndagen - men det är ej inplanerat när ännu. Jag hoppas det kommer lite rejsaianer/rejsingar/rejsiter/folk & tittar på & säger hejs. Större än så här tror jag inte att Driftingsporten kan bli i Sverige. MVH/ ........Kristian / Krille ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Re: REJSA.NU "drift team" --- STCC - Anderstorp
2 bilar, kanske 3! Är det svårt att hitta en tredje bil till? Nej, "Driftingsporten" är tydligen inte så stort i Sverige! ![]() Det är väl tur det. _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
||||||
och poängen med det dryga inlägget var? ![]() Hursom Grattis kristian hoppas att allt går bra. ![]() _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||||
Jodå. När folk åker till STCC för att se EM i drifting och beklagar sig över att supportklasserna STCC och JTCC tar en massa tråkig tid... ![]() _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||||||
*ASG* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Lugn, det är bara lite Honda vs Toyota rivalitet! Kristian är en gammal HPC-are. ![]()
Edit: Tack till min första "saftblandare" Magnus. ![]() _________________ Mvh Benci_Hovanyi ![]() Gotland Ring 1:33,33s |
||||||
[quote="KristianAE86"] Det kommer även en till bil att medverka - men denna hålls hemlig tills sista minuten. quote] Tror alla förstår att det kommer vara Thed björk. _________________ Joakim.J ------------------- Nissan 350Z GT Kompressor "Banprojekt" Såld: Nissan 180zx TURBO -88 "Driftprojekt" |
||||||
[quote="jocke-j"]
faktiskt inte Jocke. Thed har kontrakt med BMW under STCC - så han får inte helt enkelt framföra sin Skyline. Eventuellt dock om han får BMW Sverige att låna ut en bil till han. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Till honom heter det ![]() ![]() ![]() Vore ju ett ypperligt tillfälle för bimmer att visa upp nya M5:an ![]() Kommer driftingen att visas i tv förresten? _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||||||
Många rejsare inkl jag har sett honom live in action i ERF med TDR och vit Volvo 140 .... Men då mer fort än brett! ![]() ![]() |
||||||
Kan säga att Samuel hade gärna kommit - om det varit ett datum hade varit ledig på & det funnits en DODGE/CHRYSLER till hand för han att bruka - hans kontrakt stoppar andra bilmärken tyvärr. MVH/ .......kristian _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
JAHA, och det är såhär man ska få reda på det!!!! Brorsan, att du inte säger nånting! Nu måste jag ju upp till Anderstorp... vilket jag inte kan eftersom jag är på svärfars 60-årskalas och svägerskas 30-årskalas...
Grattis och lycka till ![]() ![]() ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
Blir säkert sevärt!
Tyvärr kan man inte komma och flukta IRL, hoppas någon kommer ihåg att ta med filmkameran... ![]() /J |
||||||
Men vilken datum och tid är det då, så man kan åka o titta o filma. Ev testa på att drifta lite själv kanske. ![]() _________________ ![]() |
||||||
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1, 2 >> 3716 besök totalt |