Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Elitracing (åskådarracing)
Träning Falkenberg 15/6
1531 besök totalt
FSN
Torslanda
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Träning Falkenberg 15/6

Var på träningen på Falkenberg idag. Åkte från Göteborg vid halvfyratiden och räknade med trängsel på banan då det var toppenväder 19-20 grader och solsken samt jättebonusen att det inte var delat med hojar, bara bilar.

Facit:

Två formelbilar (en ford och en superkart) och 6st "vanliga" bilar varav en fick obotliga bromsplattor under första passet och fick vila resten av kvällen. 4st formelpass och 5st bilpass på 15-20min för 300kr, extremt prisvärt men var är ni nånstans????

Arrangören muttrade om att hade det varit hojkväll så hade dom haft minst 40 betalande och blir det inte bättre så kommer dom att ställa in bilkörningen.

Bilder på 50% av bilarna som körde kvällsträningen

norra vram
Här sen Feb 2005

jag undrar också var alla andra bilar var, det är ju synd om allt blir inställt. man vill gärna ha lite träning
mot andra bilar , det ger rutin inför tävling.

mvh mercedia dtm .

Värnamo
Här sen Mar 2005

Inga bilder på dom andra bilarna?
Är nyfiken vem de va som åkte superkarten.

Magnus Jonasson #81
9:a German Superkart Series 2010
7:a German Superkart Series 2011
Citera
FSN
Torslanda
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Superkart skrev:
Inga bilder på dom andra bilarna?
Är nyfiken vem de va som åkte superkarten.

Tyvärr inte, det var så glest i depån att man inte orkade gå förbi luckan och upp till formelbilarna

Uttran/Sthlm
Här sen Mar 2004

kanske borde se över "marknadsföringen" litegrannna, eller är jag fel ute ?. verkar ju vara en riktigt bra tillställning om man vill träna mycket.

Formel Vee Veemax MKIVB 1970
www.instagram.com/garagecedric/
Citera
Johan Rius
Kävlinge / Skåne
Här sen Feb 2003

Cédric skrev:
kanske borde se över "marknadsföringen" litegrannna, eller är jag fel ute ?. verkar ju vara en riktigt bra tillställning om man vill träna mycket.

Finns med i Bankalendern

Dock så står det "för medlemar i FMK" och det begränsar marknaden lite. En hundring extra för mig som icke-medlem hade varit helt ok thumbs up

superMOG
Brämhult
Här sen Aug 2004

Rocco-82 skrev:
Cédric skrev:

Finns med i Bankalendern

Dock så står det "för medlemar i FMK" och det begränsar marknaden lite. En hundring extra för mig som icke-medlem hade varit helt ok thumbs up

-Så FMK-medlemsskap krävs? Räcker inte licens? Hade tänkt komma ner några onsdagskvällar efter semestern i aug-sept (MOGen blir klar under semestern nämligen...)

Michael Stadig --BBDB--
Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R
Citera
FSN
Torslanda
Här sen Nov 2002

Trådstartare
superMOG skrev:
Rocco-82 skrev:
Cédric skrev:

Finns med i Bankalendern

-Så FMK-medlemsskap krävs? Räcker inte licens? Hade tänkt komma ner några onsdagskvällar efter semestern i aug-sept (MOGen blir klar under semestern nämligen...)

Det måste vara ett misstag. På hemsidan står det inget om "endast för medlemmar" och jag betalade bara ordinarie 300kr utan att vara medlem.

EDIT: Magnus kanske kan ändra i bankalendern.......?

Gnosjö
Här sen Aug 2003

Hade planerat att komma så lillebror fått träna där. Tyvärr körde han sönder på Rudskogen helgen innan och på den andra bilen började en bromscylinder läcka olja så vi fick ställa in.

Kommer vid nästa tillfälle så ni har något att köra åttor ikring

Brämhult
Här sen Aug 2004

Norden skrev:
...något att köra åttor ikring

MOGen och Clion kan bli kompisar då, den är inte så snabb heller...

Michael Stadig --BBDB--
Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R
Citera
Dennis Kullman
Halmstad
Här sen Jun 2003

FSN skrev:
superMOG skrev:
Så FMK-medlemsskap krävs? Räcker inte licens? Hade tänkt komma ner några onsdagskvällar efter semestern i aug-sept (MOGen blir klar under semestern nämligen...)

Det måste vara ett misstag. På hemsidan står det inget om "endast för medlemmar" och jag betalade bara ordinarie 300kr utan att vara medlem.

Lägg av
Jag har trott stenhårt på det, så jag har hållt mig hemma - typiskt

Citera
Eddie Varvstopp
Kävlinge
Här sen Nov 2002

Ja, man kunde ju faktiskt flexat ut lite tidigare från jobb...

Det ser ju ut som FMK behöver lite stöd i sin verksamhet. Man får väl masa sig upp dit nästa gång då och prova en ny bana

Elitracing (åskådarracing)
Träning Falkenberg 15/6
1531 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande