Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1047 besök totalt |
Kanske något att drifta i?
Nu vet jag inte så mycket om denna modell men stuket för mig till 80-tals drifting toyotorna. Skicket verkar det inte vara något fel på iallafall. http://www.blocket.se/view/5425267.h birger _________________ Erik Birgerson //Golf vr6 -93 |
||||
intressant tanke - men allt jag löst om detta skapelsen så skall den inte vara så driftsäker.
finns inte en gnutta av reservdelar till den i europa tillexempel. Svenska Izusu kursade för många år sedan . 220 km/h skulle den göra enligt fabriken - men Teknikens Värld testade en -88 & den gjorde inte ens 200. Testförarens kommentar om bilen: "Gör den 220 skall jag äta upp min hatt" _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
_________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||||
Det är väl Lotus som pillat på chassi och motor på den så helt uselt kan det ju inte vara. Izusu och Lotus var ju även partners in crime till den framhjulsdrivna Elan. Jag misstänker att bilen i annonsen kommer att säljas ruskigt snabbt till det priset. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1047 besök totalt |