Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1168 besök totalt |
Låna/hyra biltrailer i närheten av Halmstad?
Någon som har en, känner någon som har, eller vet var jag annars kan hyra en till en liten peng? Situationen är som följer: 1) Jag vill åka till Gelleråsen nästa helg (samträff miata, lotus, maserati, ferrari). 2) Mina R-däck är slitna. 100 gatmil och en heldag på banan är nog mer vad de klarar, men jag vill gärna elda upp det sista på banan ![]() 3) Mina nya R-däck har inte kommit än (tror jag...) Någon som har en känsla för vad 100 gatmil gör med sprillans nya Toyo R888? _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
Re: Låna/hyra biltrailer i närheten av Halmstad?
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med släpet. Men angående däckslitaget är min gissning att det knappt kommer synas öht att du kört 100 mil på gatan. ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
Tyvärr bor man ju inte kvar i Halmstad annars kunde jag fixat gratis släp till dig. ![]() _________________ H e n r i k P i h l #52 Modsport II |
||||
Hej Henrik, jag ska kolla med dem. ![]() _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
Mina R881 är ju rätt tåliga, men R888 sägs vara mjukare, därav frågan. Men, så länge inte slitaget överstiger kostnaden för trailer, så... _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1168 besök totalt |