Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1427 besök totalt |
Nascar Chicago
Är jag ensam om att tycka Nascar är stentufft ![]() ![]() ![]() Hur som helst ett par timmar till framför motorsports-tvn klarar man väl av en söndag ![]() |
||
|
||
Re: Nascar Chicago
Jag tittar med ett halvt öga, men jag tycker det står "Yellow flag" i rutan hela tiden... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Jag tycker det är fräckt.
Tänk bara på bilarna. Någon har sagt "om man skulle beskriva hur man INTE ska bygga en racerbil är det bara att visa på en Nascarbil.". Stel bakaxel, stötstänger och förgasare! Det här häftigt på ett lite machomanligt sätt. Allt måste inte vara kolfiber och F1 tillkrånglat. Dessutom har jag fått det till att när de kör på Watkins Glen går det fortare än när F1 körde där för 30 år sen. Han svenske kommentatorn, Ted nånting, vekar dessutom ha stenkoll på allt och alla. Tyvärr kan jag inte se det... _________________ Johan Rådlund |
||
Hm, kör man verkligen samma slinga? Har för mig att banan är kortare idag jämfört med 70-talet? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Tufft tycker jag
Kolla in dessa : ![]() NASCAR Modified En av få regler är att orginaltak skall vara orört... Går tydligen ännu fortare än vanliga NASCAR:s www.petesracingsite.com _________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||
Bara i Amerikat fanns det en kille som "vanlig" NASCAR inte var fränt nog för... ![]() _________________ Mikael Gillberg - #69 Wild ones |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1427 besök totalt |