Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1715 besök totalt |
MSLS 9-Juli - Bilder
Tyckte det var enklare att köra en separat tråd med bilder från rejset. om siteägare/moderatorer misstycker så får ni gärna slåihop trådarna. ![]() mr Thomé ville efter förra MSLS rejset se fler bilder på den fräna porschen, självklart ordar jag då det: ![]() ![]() Sen har vi en bild på när Matti i Blommenhofteamet är ute och testar var gräsranden går: ![]() osså lite allmänna bilder som jag inte orkar kommentera ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Så varmt som det var i lördags så behöver man dricka mycket (ja, det var fullt rejstempo när bilden togs): ![]() osså några till utan kommentar: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hoppas ni gillar någon/några av bilderna. ![]() Tyvärr blev det inte så många fler bilder som var något att ha pga mitt gamla Sigma teleobjektiv strular lite ihop med min Canon kamera. Men det skall visst gå att åtgärda säger Sigma och dessutom gratis så det blir nog mycket mer fotande på rejsen när det är fixat. ![]() |
Fina bilder! Här är några till: http://www.msls.info/Fotoalb/alb0507
Här är en bild på vackra(råder delade meningen om det ![]() ![]() ![]() _________________ Rachid Rachid |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1715 besök totalt |