Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1499 besök totalt |
DTM Nürnberg 050717
Dags för årets största rejs i DTM, åtminstone publikmässigt. Ska Mattias snuva mersorna på segern igen? Sänds direkt på 24:an på söndag 17.30 _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
Ja, det har jag läst om, men vet inte vart jag kan se det. Ingen som har en streamlänk till legend-loppet och kvalet? (om det inte redan är kört?) _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
Men jag tycker att han gjorde bra ifrån sig i vilket fall, den placeringen med allt det strulet
![]() (är lite småhemlig eftersom de flesta nog inte sett loppet ännu ![]() Såg ni loppet på SVT24? Kommenteringen fick tom min totalt raceointresserade kompis att brista ut med ett par: "Öh, vad sa dom nu?" och "Har dom inte missat nåt viktigt nu" samt inte att förglömma "Har inte kommentatorn redan sagt detta 4 gånger, han borde vara lite tyst..." ![]() ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||
De gav Spengler skulden för saker som hände långt framför där han var. För min del får de gärna koncentrera sig på loppet istället för att hitta på lustigheter om de som finns i depån. Vad gäller att kommentera resultaten efter ett kört race så tycker jag det är naturligt att kunna säga hur det har gått direkt när det är kört. Har man inte tagit sig tid och ork att se det när det händer så är man knappast speciellt intresserad. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
![]() _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||
Inte en felskrivning. De kör i Nürnberg på en stadsbana kallad Norisring. _________________ Michael Sjösgärd Liebe wächst nicht auf Bäumen, sie wird in Zuffenhausen hergestellt. |
||
I och för sig tycker jag att Kristoffersson brukar ha koll på vad som händer. Men under det här rajet kunde man ju lika gärna ha ljudet avstängt. Han sa ju fel namn på förare vid ett flertal tillfällen. Jag satt då förvånad över hans uttalanden i säkert 10 sekunder varje gång han kommenterade fel.
Håller med Mäkinen, sluta dra dåliga vitsar om Norbert Haugs "lektion" efter rajet och koncentrera er på förarnas placeringar och depåstop. Det är iallafall bättre när det sänds live, förra rejset fick jag reda på resultatet 5 min innan på samma kanal där det sändes! _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
Jag skrev medvetet Nürnberg istället för Norisring för att förvilla lite... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1499 besök totalt |