Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Titta på.... När bl.a forumchefen ska rejsa på riktigt.
1, 2   >>
10311 besök totalt
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523


Trådstartare
Nu när det blivit klart att Magnus ska räjsa med VW Motorsport i deras blygsamt modifierade golf (turbomotor 300+hk bakhjulsdrift jättebromsar å slicks) så kan ni ju inte undvika att åka till Karlskoga och titta.

Men då har jag en liten idé.

Passa på då och se en tävling från första parkett, dvs från flaggposteringen. (har ni inte funkis-licens så utbildar vi er på plats)
SLC så som dom flesta arrangörer har inget överflöd av funktionärer utan är tacksamma för all hjälp vi kan få.

om ni kommer så står vi för rese-ersättning, fri mat frukost,lunch och middag och enkelt boende. Och mycket och bra racing i en massa olika roliga biltyper och varianter.

Dom datum som är närmast där vi behöver lite folk är

25-27 April Karlskoga
9-11 Maj Kinnekulle

om ni undrar något om vad vi sysslar med, kolla http://www.slc.se eller slå mig en signal på 08 591 470 70 eller fredrik@slc.se , Ni kan självklart även lämna meddelande där att ni kommer

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8291



Det där låter kalas! Jag kan inte just de här datumena men om det blir fler tillfällen ställer jag gärna upp! (Jag har funkis lic.)

Men gud nåde den BMW-ägare som ställer upp på Fredrik erbjudande till Gelleråsen - då är det bankörning på Knutstorp! (En av Sv. läckratse banor!)

Magnus: Innebär det här att du inte kommer till skåne den helgen?

Mvh/ Micke

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41501

Forumägare
Forumägare

BTG skrev:
Magnus: Innebär det här att du inte kommer till skåne den helgen?

Joooo... trots att jag EXTREMT gärna kört Knutstorp på den träffen så är det ett lätt val

_________________
Magnus Thomé
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 18591



Det där lät ju riktigt attraktivt...

Får kolla i min kalender, April är det nog tight...

_________________
/Mats Strandberg
onemanracing.com

BMW 330i -05
Citera
Fredrik C
Malmköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5388



Så husse ska börja rejsa !
Ska upp o få hjälp av Jokki med min hjulinställning, tänkte jag ska spana in golfen då .

Lycka till Mange

_________________
Fredrik Cednert
PCS 7484
NS: 9 varv
NS BTG: 9.10.21

Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523


Trådstartare
BTG skrev:
Det där låter kalas! Jag kan inte just de här datumena men om det blir fler tillfällen ställer jag gärna upp! (Jag har funkis lic.)
Mvh/ Micke


Jorå vi har fyra tävlingar till , och som sagt Funkisar kan man inte ha för många av... så det finns alltid behov. Datumen finns på websiten.

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41501

Forumägare
Forumägare

Datumen finns numera i banåkakalendern här osså av nån mystisk anledning

_________________
Magnus Thomé
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8291



Fredrik - SLC skrev:
Datumen finns på websiten.


ok, om situationen kvarstår kan vi höras innan Mantorp i juni? Då har semestern inte börjat ännu.

Mvh /Micke

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 17347



Måste en funkis-licens förnyas? Jag har en i fickan som det står Tävlingsledning B gällande 2002 på.
Gelleråsen ligger så nära mina hemtrakter att jag bor gratis där och visst kan man hjälpa till några timmar. Jag vill dock ha tid att använda kameran också.

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523


Trådstartare
Lennart Mäkinen skrev:
Måste en funkis-licens förnyas? Jag har en i fickan som det står Tävlingsledning B gällande 2002 på.
Gelleråsen ligger så nära mina hemtrakter att jag bor gratis där och visst kan man hjälpa till några timmar. Jag vill dock ha tid att använda kameran också.


Näe den förnyas automatiskt (under förutsättning att du inte har gått ur eller struntat i att betala din klubbavgift)

Bästa fotoställena är ju på posteringen vi är glada för all hjälp... timmar eller dagar.

Ni som verkligen vill vara med , hör av er när ni är säkra så vi kan planera bemanningen ordentligt.

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Magnus Lundberg
Luleå
Här sen Dec 2002
Inlägg: 80



Citat:
om ni kommer så står vi för rese-ersättning, fri mat frukost,lunch och middag och enkelt boende. Och mycket och bra racing i en massa olika roliga biltyper och varianter.


Rese-ersättning gäller det även om man bor i Luleå

Hade ändå tänkt att vallfärda till Karlskoga 23-24 Aug.

/Magnus

_________________
/Magnus Lundberg

BMW 318i E21
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523


Trådstartare
Magnus Lundberg skrev:
Citat:
om ni kommer så står vi för rese-ersättning, fri mat frukost,lunch och middag och enkelt boende. Och mycket och bra racing i en massa olika roliga biltyper och varianter.


Rese-ersättning gäller det även om man bor i Luleå

Hade ändå tänkt att vallfärda till Karlskoga 23-24 Aug.

/Magnus


Tjaeee , om du är ensam i bilen så kan det bli lite kärvt, men det är klart om du tar med 13 polare så ska vi inte vara snarstuckna

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 17347



Fredrik - SLC skrev:
Näe den förnyas automatiskt (under förutsättning att du inte har gått ur eller struntat i att betala din klubbavgift)
Hoppsan, jag är ju inte kvar i samma klubb längre och den nya saknar SBF-anslutning om inget hänt idag.

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
SecretAgentMan
Surahammar
Här sen Nov 2002
Inlägg: 859



Fasen...det där lät riktigt intressant!

Magnus - I hate you (South Park referat)

/J

_________________
Jerry Arvidsson
Silverpilen
www.impreza.nu
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41501

Forumägare
Forumägare

Va f*n... kan ju inte komma massa folk man känner o kolla på när man gör bort sig Bäst man skärper sig som attan då.... ujujuj! Jag blir iaf klart rookien i teamet

_________________
Magnus Thomé
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002
Inlägg: 17347



Magnus Thomé skrev:
Va f*n... kan ju inte komma massa folk man känner o kolla på när man gör bort sig Bäst man skärper sig som attan då.... ujujuj! Jag blir iaf klart rookien i teamet
På de evenemang jag sett där du har kört så har du varit bland de snabbaste så jag förväntar mig att det ser precis likadant ut.

_________________
Man kan inte ha samma bil hela livet!
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41501

Forumägare
Forumägare

På banträffar är det ju:

- "Hej ursäkta men skulle jag kunna köra förbi?"

- "Jomenvisst, vänta lite så flyttar jag på mig o lägger ut lite blinker också"

- "Tackar ödmjukast för vänligheten! :-) "


(och så SKA det ju vara på banträffar !)

_________________
Magnus Thomé
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41501

Forumägare
Forumägare

Jag tror det blev


Hej Fredrik

Jag skyller på ditt val av namn på tråden

_________________
Magnus Thomé
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



Tänk på att ni hjälper en "rejsavän" då ni hjälper Fredrik!
Nu verkar just Gelleråsen sammanfalla med en tenta , men på övriga race kommer även undertecknad vara delaktig på div. Olika sätt i ett av teamen.

Så vi är mer än tacksamma för alla funkisar!
Utan er kan vi inte åka en meter...

Väl mött!

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
Gustav Uhlander
Fjollträsk
Här sen Jan 2003
Inlägg: 2194



Hur långt innan måste ni veta om man kan komma? Har inget emot att hjälpa till lite har dock ingen funkis licens och behöver nog typ skjuts från Sthlm (har ingen bil )

PS. om man ska va något regel snille o kunna alla regler utantill e det nog inget för mig (Har ingen koll på regler osv överhuvudtaget) DS

_________________
Nu Porsche 996 Turbo.

Tidigare:
Audi RS4 B5
Audi S2
Citera
CI

Här sen Dec 2002
Inlägg: 566



Jag hjälper gärna till på Kinnekulle den 9:e och 11:e Maj. Jag har dock ingen funkislicens och jag kan tyvärr bara närvara på fredagen och söndagen. Jobbar på Lördagen...
Desto bättre är att Kinnekulle är min hemmabana så jag behöver varken reseersättning, boende eller frukost.

Behövs jag trots avsaknaden av Licens och Lördagsnärvaro?? Är svaret JA så slår jag dig en signal!

MVH
Andreas
Citera
Inför träffar
Titta på.... När bl.a forumchefen ska rejsa på riktigt.
1, 2   >>
10311 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande