| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR ikväll, 20:00, 22/9 och 23/9
|
6526 besök totalt |
|
Ingen superseriös tävling, utan bara lite testande m.m. Dock kommer det givetvis bli rejs efter ett tag. Servern öppnar klockan 20:00. Serverinfo IP: 194.47.145.60 (direct IP) Lösenord: rejsa Game name: Macens rejsa.nu Bandbredd: 100Mbit GTR version: 1.4 Banor: Anderstorp och Falkenberg (Falkenberg går att ladda hem här: http://194.47.145.60/Falkenberg_GTR.rar ) Bilar: NGT Ingen bensin, inga skador. (Ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L) Rejset varar i 16 minuter per bana. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Jippi ! Fick ju hem mitt GTR idag så det blir ju kanon!
Föresten, var ska ja lägga in Falkenberg banan när jag laddat ner den? Hur fixar jag Verision 1.4 ? Edit: Fixade verision 1.4 men när Falkenberg funkar itne att ladda ner..
|
||
|
Länken har fått med sig en parantes.
Testa den här: http://www.m4driving.it/download/913
Sen lägger du Falkenbergmappen i: GTR\GameData\Locations
_________________ Erik Söderblom |
||
|
Nu är servern uppe.
Lösenord: rejsa Ingen bensin, inga skador. Rejset varar i 16 minuter per bana. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Var skriver man in IP..?
Edit: Ska ja logga in i "Simulator" eller "Semi-Pro", eller kan man ta vilketsom..? |
||
|
Hmm, kommer inte in, när jag skriver pass och trycker på bocken händer ingenting, den lyser i en halv minut men sedan bara släcks den igen, även om jag skriver fel , har testat att starta om spelet.
Ska starta om datorn nu,vänta 1 min extra så är ni snälla =) EDIT: aa, nu förstår jag, vänligt att byta lösen!
_________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
|
Resultat Anderstorp:
1. Rickard Madsen
2. Fredrik C 3. Marcus Svensson 4. Zyxx 5. Yoji 6. Fredrik sundvall 7. Patrik Bremark Falkenberg var bara jag och Rickard kvar vid målgång. Rickard vann.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Kunde tyvärr inte va med i går, men hänger självklart på och piskar en liten NGT Porsche runt banan någongång...
|
||
Det var jag det
Var ett riktigt pyssel att komma loss för att det lutar ju i kurvan! >
_________________ Patrik B |
||
|
|
||
![]() |
Racingsimulatorer