Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 2635 besök totalt |
2005-10-15 SLC Mantorp
För att ge mig själv en lagom stor överdos av racing inför vintern tänkte jag befinna mig på Mantorp under lördagen. Någon annan som har samma tankar, och skall vi i så fall stämma möte och snacka lite? Starten lär jag i alla fall titta på ifrån läktaren vid dragracingdepån, vilket ju är en rätt bra samlingsplats. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re: 2005-10-15 SLC Mantorp
Jag kommer vara på plats! Däremot så tror jag inte jag kommer vara på dragraceläktaren vid starten. Men vi ses säkert under dagen ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
garanterat på plats....
![]() men ni som kommer får gärna hälsa på..... jag är inte farlig ![]() |
||||
Är också jag på plats (kommer liksom inte undan ![]() Jag är inte speciellt farlig, något som däremot Fredrik verkar vara ![]() Jag är även där hela fredagen och halva söndagen ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||
Leta upp mig eller Fredrik så ordnar vi ut en fotoväst åt dig och ger dig lite instruktioner. På så sätt kommer du lite närmre bilarna ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||
Det håriga som jag antar att du menar syns inte på denna bild men det på huvudet ser nästan likadant ut så det spelar inte så stor roll ![]() ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||||
Den bilden skickade mig direkt till frisören ![]() _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||
Är Du välkommen eller välkommen. Hurra! ![]() _________________ Lars Wiezell RBC-general mm som oftare skriver i min facebookgrupp rbcracing |
||||
Det ska ja, vore kanon skojj! ![]() _________________ Tobias Hilmersson 944 S2 "Murphy", 968CS ![]() |
||||
Det tycker vi med. och detta gäller givetvis alla med ambitionen att ta speciella och fina bilder ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||
Kommer det att höras något över radiovågorna i år? 12 timmar utan uppdateringar om hur folk ligger till brukar vara en bra grogrund till förvirring.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Förhoppningsvis kommer det inte bara att spelas musik på Radio SLC. Vet att Fredrik jobbat hårt på att hitta en lämplig speaker. _________________ /Kristian Elisson |
||||
För två år sen var "kommentarerna" en höjdare. Då var det som sagt musik, avbrutet av uppdateringar. Ett litet problem uppstod dock: Så fort någon började tala blev det en rejäl störning i systemet, som sen genast upphörde när speakern tystnade. Till slut bara garvade jag och polaren åt det, och åkte upp till depån och frågade runt istället. Det gick smärtfriare.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 2635 besök totalt |