Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1675 besök totalt |
2005-10-23 Sturup på söndag OBS!! ÄNDRAD TID!!!!
Ta sista chansen för körning i år!! Har planer på att hyra banan mellan !!ÄNDRAT!! (börjar 11.00)för att testa. Alla är välkommna, privatbilar, rejsbilar. (Ej formel) Avgiften blir ca 600kr. Mycket körning! Kort varsel, så vi genomför endast träningen om tillräckligt många anmäler sig. Bindande anmälan, namn, adress och telefonnummer skickas i PM till mig. Flagvakter är hjärtligt välkommna! Är inte tillräckligt många anmällda på fredag eftermiddag så blir det inget. |
||||||
Jag blev extremt sugen på att köra.. men CSN tillåter det inte.
![]() Men hoppas det blir körning, så man kan åka dit och ta lite bilder. Hur många har anmält sig? Ser det ut att bli något? _________________ //Tobias "LeWaN" Lewandovski Skoda Enyaq RS -24, VW Golf GLI Cab -85, Porsche 997 turbo cab -08 | PCS 7486 |
||||||
Det är en del anmälda men vi behöver fler.. Blir till att ringa runt i kväll..
Men på något viss ska det nog bli träning.. Kanske inte så länge dock.. /Ted |
||||||
|
||||||
Kom igen nu skåningar! Anmäl er nu!
Det blir säkert kanonväder ![]() Uffe är anmäld med sin cooper S -64 i alla fall ![]() Jag kanske sticker dit med brorsans miata om bågen blir klar, psst säg inget till brorsan ![]() |
||||||
Vi har tagit beslut om att vi kör träning på sturup ifall det inte hällregnar.
Ju fler vi blir destu längre tid kör vi.. Ju färre vi blir destu intensivare blir de.. Men träningen börjar alltså klockan 13.00. /Ted |
||||||
Du tror inte att jag läser här alltså? ![]() ![]() _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||||||
Vaf*n ![]() |
||||||
Jaja.. men de e bra då får jag se er båda där!!! ![]() |
||||||
Eftersom att SVEMo kommit på i slutet av veckan att de skulle besiktiga banan för våra två hjulade vänner klockan 14.00 så har vi nu ändrat tiden..
Den aktuella tiden är alltså 11.00 med insläpp 10.45. Vi kör till dom kastar ut oss runt 14.00. Blir vi inte många fler än vi är nu så blir det frikörning hela tiden.. /Ted |
||||||
Jag har varit i USA sedan arbetet med banan påbörjades och fick idag chansen att åka några varv med Mats Johannesson (easec här på rejsa.nu) och det var verkligen trevligt.
Nu är det inte utan att man längtar till att få köra själv på banan! _________________ Anders Hansson |
||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1675 besök totalt |