Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 2948 besök totalt |
GP Masters
Kan det bli sevärt? Spännande att se om dessa medelålders herrar får plats i sittbrunnen... Nån som vet om det sänds på någon TV-kanal man kan ratta in? Eurosport? http://www.gpmasters.com _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
![]() ![]() TV kanal? Sändning? _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||||||||
Bra krav spec på bilarna!
powerful engine with evocative exhaust note high levels of mechanical grip to ensure maximum overtaking and fierce driver competition minimum driver aids maximum sideprod protection low downforce aerodynamic package _________________ Jens Lanvin |
||||||||||
16.00. Innan är det ELMS från Istanbul, börjar 9.15. Blir en lång söndag... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
Förenklat kan man säga att det är Reynards CART-chassi från 1999 som används tillsammans med Ford Cosworths Cart-motor utan turbo. Ca 600 hk. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
De låter ganska gött och verkar även gå väldigt gött.. De verkar inte heller ha en massa elektronic på dem.. för de snurrar ganska lätt =D hehe Detta komemr blir mkt se värt! _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||||||||||
Jag tror på ett bra resultat för "Lill-Lövis" idag. Han har varit snabb på testerna men lite missflyt på kvalet petade ner hon honom till mitten av fältet.
För övrigt tycker jag att det är synd att vi inte får se Alan Jones på startlinjen. Nacksmärtor stoppar hans start, men så går det om man spenderar mer tid "with Jim" (beam) än "on the gym" ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||||||||
Ja det var så illa så illa, hur tänker de med en dansk kommentator?!? o ja det tror jag med.. såg så lustigt ut när han sladdade av! _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||||||||||
Ja det var så illa så illa, hur tänker de med en dansk kommentator?!? o ja det tror jag med.. såg så lustigt ut när han sladdade av! _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||||||||||
Rena rama hemspråksundervisningen ![]() Tyckte mest att det såg ut som om koncentrationen brast i Johanssons bil ![]() F.ö tyckte jag att det var ett kul race ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||||||||
Hehe ja på slutet var det riktigt skoj att se Stucks aggresiva körtstil, men jag tror han insåg att det itne var en M3E30 hande körde ![]() _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||||||||||
Rätta mig om jag har fel, men jag tror inte att Stuck någonsin har tävlat med en M3 E30? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
Hmm M3 vet jag att han har kört men jag är nästan säker på att det var E30 men jag kan ju kört lite granna i mixern ![]() _________________ Johan - Prospekterar Cayman |
||||||||||
E36 och E46 har han kört, men under E30:s storhetstid körde han mest Porsche och Audi. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 2948 besök totalt |