Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Information om FMCS, HPC och 200sx bankörningar år 2006.
525 besök totalt
C

Här sen Feb 2003

Trådstartare

Så, då kan jag gå ut med vad FMCS, HPC och 200sx klubbarna har kommit fram till vad gäller bankörning och inbjudningar år 2005. HPC kommer att arrangera banträff på Mantorp, FMCS kommer att arrangera banträff på Gelleråsen och 200sx kommer att arrangera banträff på Kinnekulle. Alla dessa tre bankörningar kommer alla betalande medlemmar i FMCS, HPC och 200sx att vara automatiskt inbjudna till.

Övriga inbjudningar: vi tre arrangörer har valt att erbjuda Rejsa.nu:s forumsmedlemmar mellan 30-40 platser, beroende på banträff. Anmälningslistan kommer att finnas på www.rejsa.nu:s forum i trådarna vi kommer att posta med inbjudningarna. En tråd per banträff. Jag personligen kommer att posta dessa trådar så ni vet vilken tråd ni ska leta efter. Avgift för rejsas forums medlemmar är 500kr per bil/bankörning.
Vill ni köra på våra banträffar måste ni gå vägen genom rejsa och anmäla er till deras lista. Först till kvarn gäller såklart. När antalet platser är upptagna så skrivs inga fler bilar med på listan och de som inte står med på listan på de antalet platser som står i första posten i tråden kommer inte att släppas in i grinden heller. Så ska du köra, ska du stå med på de platser som tillhandahålls.

Summa summarum. de som är inbjudna till våra banträffar år 2006 är betalande medlemmar i FMCS, HPC och 200sx klubbarna. Även rejsas forumsmedlemmar är i begränsat antal inbjudna.

Frågor? Maila mig på christian.lange@fmcs.nu eller ring 10-22 på 0739866624

Mvh Christian Lange, banträffsansvarig i FMCS www.fmcs.nu

(postade jag i fel forum så ber jag någon moderator elelr admin att flytta på tråden till korrekt platts)

pär grip
Sthlm Söder om Söder
Här sen Apr 2003

Det låter mycket trevligt, jag ska iallafall se till att hålla ögonen öppna efter dessa trådar.

Nu måste jag bara komma igång med bilen också =)
Citera
Allmänt banåkaforum
525 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande