| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Översätta GTR?
|
779 besök totalt |
|
Översätta GTR?
Har varit utan speldator hela hösten och stötte på patrull när jag installerat GTR (tyska) och märkte att många av länkarna till översättningarna inte längre funkar. Var ju enkelt att radera game.dic så att det bli engelska på vissa ställen men man vill ju ha även menyerna på engelska. Någon som råkar sitta på dessa filer och kan dela med sig eller vet varifrån jag kan ladda? |
|
jag gjorde en fuling... en poolare orkade vänta till den engelska releasen (det gjorde inte jag), så jag lånade hans skivor o installerade med dem. Funka perfa att ha min egen skiva o nyckel, trots att det är tyska versionen.
sedan finns det ju en inte så officiell variant oxå, som går ut på ungefär samma sak... "låna" någons skivor o installera asså. det funkar oxå. Vet inte hur illegalt det är egentligen, när man ändå äger skivorna... någon av moderatorerna får censurera eller lägga till här om de känner för det. _________________ Henrik Rosén |
|
Får försöka leta vidare, jag har ju trots allt en del av filerna på den gamla HD'n.
Fast det får bli en annan gång för när jag kom hem satt GTL i brevinkastet.
|
![]() |
Racingsimulatorer
Översätta GTR?
|
779 besök totalt |