| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Snart kommer nya The Italian Job
|
1909 besök totalt |
|
http://www.italianjobmovie.com/ Kan gissa att Johan kommer låsa in sina nyklar i en vecka eller två efter att han har sett körningen i den här filmen.
Eller så blir det tvärtom och ett besök hos närmaste BMW-verkstad morgonen efter.
Hur som helst verkar det bli en skön rulle i typisk - "trevlig-att-titta-på-speciellt-eftersom-man-aldrig-behöver-använda-hjärnan-film".
|
||
|
Re: Snart kommer nya The Italian Job
De har sin charm! (emellanåt) MVh /Micke _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||
|
Hmm, en ren remake alltså? orginalet är ju en klassiker. Undrar om de skall rejsa på taket till Fiatfabriken i den här också, men nya Cooper då kanske?
Jag har orginalet på DivX... _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
|
Ramlade på ett par bilder från filmen.
Jag gillar extralysena som sitter på bilarna...dock kan det vara för att jag är extraljusfetischist , tycker nämligen att det inte finns någon brutalare/vackrare än en Porsche 911 Carrera RS eller annan vacker sportbil med ett par verkligt fina extraljus på...skum, jag...nejdå inte alls.
|
||
Dock är dom väldigt populära i bl.a. england där varenda kotte verkar slänga på dom. Väntar dock med spänning på filmen
|
||
|
Här är ett par dokumentärsnuttar från nya filmen också (dom två översta länkarna)
http://www.mini2.com/goodies/video/ |
||
Svimma inte nu Krabu, men kolla bilen till vänster på bilden...
Jag kör inte taxi för det här företaget...
_________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||
|
Nån som vet om den går att få tag på på dvd? Beställde den från Amazon UK, men dom kunde inte få fram den längre.
Vore oerhört tacksam om någon kan tipsa om en leverantör. |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1909 besök totalt |