Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Vilka har man träffat IRL på motorbana?
3776 besök totalt
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5241


Trådstartare
Funderar lite på vilka av er som man kanske träffat i depån på någon motorbana eller blivit omkörd av?

Har i år varit på PCS banmöten Knutstorp 2 ggr och Mantorp på hösten. Anderstorp 2 vardagskvälla där ett par Halmstadkillar hyrt banan och 1 söndag då Anderstorps motorklubb/företaget hade en Track Day

Någon mer som varit där då?

Mvh, pär

_________________
Pär Hylander
Citera
FSN
Torslanda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1015



Det verkar som om du har ont om kompisar på banan Pär.....

Vi träffades i depån på PCS-mötet på Knutstorp (fast det visste du ju redan) då vi hade premiär/test för att se om skuvarna sitter fast.

Tyvärr möttes vi aldrig på banan.

_________________
/Fredrik Stjernlöf (Svensson)
Citera
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5241


Trådstartare
FSN skrev:
Det verkar som om du har ont om kompisar på banan Pär.....

Vi träffades i depån på PCS-mötet på Knutstorp (fast det visste du ju redan) då vi hade premiär/test för att se om skuvarna sitter fast.

Tyvärr möttes vi aldrig på banan.


Ja, det verkar ju så

Jo, dåligt minne har jag ju , men inte så dåligt

Det var ju bra att vi inte *möttes*, för isfall hade du ju kört banan baklänges

_________________
Pär Hylander
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Knutstorp o Anderstorp är så långt bort Därför har vi inte träffats..... än!

_________________
Magnus Thomé
Citera
Fredrik C
Malmköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5388



Vi var väll ett gäng som tampades i slalomen på Mantorp! Nått Bilsport fixade kommer inte ihåg namnet !
Var på PCS premiär på Mantorp o senare under sommaren på Gelleråsen.
"En dag på räserbanan" Tog jag ett par varv på kinnekulle (Mycke lite banåka,Tyvärr!)
Sportbilensdag så provades Sviestad. Tyvärr så kör man ju inte fullvarv där så det var inte heller så kul! Men det fans ju många fina bilar o titta på!

MVH

_________________
Fredrik Cednert
PCS 7484
NS: 9 varv
NS BTG: 9.10.21

Citera
Daniel Nihlén
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1347



Alex skrev:
"En dag på räserbanan" Tog jag ett par varv på kinnekulle (Mycke lite banåka,Tyvärr!)
MVH


Har hört att detta evenmang även kallas "En dag i depån"

Vet bara med säkerhet att jag träffade på Johann på BMW/Audi träffen på kinnekulle den 1:a september i år. Micke BTG var också där men vi pratades aldrig vid. Någon mer härifrån som var där?
mvh
Daniel

_________________
Daniel Nihlén
Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040
"Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Alex skrev:
Vi var väll ett gäng som tampades i slalomen på Mantorp! Nått Bilsport fixade kommer inte ihåg namnet !
Var på PCS premiär på Mantorp o senare under sommaren på Gelleråsen.
"En dag på räserbanan" Tog jag ett par varv på kinnekulle (Mycke lite banåka,Tyvärr!)
Sportbilensdag så provades Sviestad. Tyvärr så kör man ju inte fullvarv där så det var inte heller så kul! Men det fans ju många fina bilar o titta på!

MVH
På Mantorp (om det var "Action Meet") så lär du ha sett mig eller Peter med den oranga Corsan iaf för vi körde "några" repor han o jag (det fick till slut inte plats på papperet dom skrev upp tider på så dom tejpade ihop flera sidor på bredden för att få plats med allt)


_________________
Magnus Thomé
Citera
Anders Carlsson
Stenungsund
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1045



Var med BMWSC på Knutan i slutet av april, sen på Kinnekulle i början av juli på samträffen.

På Kinnekulle såg jag Magnus och Johann, pratade en kortis med M när jag ställde upp efter slalomen. Vet att jag såg Nisses GTI och Peeters Polo, pratade inte med dessa gossar dock.

/Anders C

_________________
/Anders C
Citera
Peeter
Torshälla/Eskilstuna
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2993



Anders C skrev:
Var med BMWSC på Knutan i slutet av april, sen på Kinnekulle i början av juli på samträffen.

På Kinnekulle såg jag Magnus och Johann, pratade en kortis med M när jag ställde upp efter slalomen. Vet att jag såg Nisses GTI och Peeters Polo, pratade inte med dessa gossar dock.

/Anders C

En kompis till mig filmade lite från samträffen på Kinnekulle under lördag em. Jag tyckte det var din bil som dök upp på filmen.

_________________
Peeter Pahv
Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
Citera
Anders Carlsson
Stenungsund
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1045



Peeter skrev:
Anders C skrev:
Var med BMWSC på Knutan i slutet av april, sen på Kinnekulle i början av juli på samträffen.

På Kinnekulle såg jag Magnus och Johann, pratade en kortis med M när jag ställde upp efter slalomen. Vet att jag såg Nisses GTI och Peeters Polo, pratade inte med dessa gossar dock.

/Anders C

En kompis till mig filmade lite från samträffen på Kinnekulle under lördag em. Jag tyckte det var din bil som dök upp på filmen.


Jag har laddat ner en del filmer från den träffen, har dock inte sett min bil mer än 0,5 sekunder i en film

Har du digitaliserat din film? Skulle vara kul och se.

/Anders C

_________________
/Anders C
Citera
Peeter
Torshälla/Eskilstuna
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2993



Anders C skrev:
Peeter skrev:
Anders C skrev:
Var med BMWSC på Knutan i slutet av april, sen på Kinnekulle i början av juli på samträffen.

På Kinnekulle såg jag Magnus och Johann, pratade en kortis med M när jag ställde upp efter slalomen. Vet att jag såg Nisses GTI och Peeters Polo, pratade inte med dessa gossar dock.

/Anders C

En kompis till mig filmade lite från samträffen på Kinnekulle under lördag em. Jag tyckte det var din bil som dök upp på filmen.


Jag har laddat ner en del filmer från den träffen, har dock inte sett min bil mer än 0,5 sekunder i en film

Har du digitaliserat din film? Skulle vara kul och se.

/Anders C


Har inte haft möjlighet att digitalisera tidigare, men efter förra veckans videokväll hos Magnus, så kunde jag inte bärga mig längre utan skaffade mig grejer för det.
Du är nog inte med så många sekunder nu heller, är jag rädd!
om du skickar mig din epostadress, så kan jag försöka maila över det jag har. Skicka den till peeter.pahv@telia.com eller skriv ett PM.

_________________
Peeter Pahv
Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
Citera
Anders Carlsson
Stenungsund
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1045



Peeter skrev:


Har inte haft möjlighet att digitalisera tidigare, men efter förra veckans videokväll hos Magnus, så kunde jag inte bärga mig längre utan skaffade mig grejer för det.
Du är nog inte med så många sekunder nu heller, är jag rädd!
om du skickar mig din epostadress, så kan jag försöka maila över det jag har. Skicka den till peeter.pahv@telia.com eller skriv ett PM.


Du har mail. Hur stor är filen?

/Anders C

_________________
/Anders C
Citera
Fredrik C
Malmköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5388



Citat:
På Mantorp (om det var "Action Meet") så lär du ha sett mig eller Peter med den oranga Corsan iaf för vi körde "några" repor han o jag (det fick till slut inte plats på papperet dom skrev upp tider på så dom tejpade ihop flera sidor på bredden för att få plats med allt)



Jo det var nått blått o orange som for fram o till baka !
Mange du har inte sett bonus spåret på GIS3?

MVH
PS du har inte sett nån resultatlista där ifrån? (Mer än de tre första!)

_________________
Fredrik Cednert
PCS 7484
NS: 9 varv
NS BTG: 9.10.21

Citera
Anders Dauner
Åkersberga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1946



DanielB skrev:
Vet bara med säkerhet att jag träffade på Johann på BMW/Audi träffen på kinnekulle den 1:a september i år. Micke BTG var också där men vi pratades aldrig vid. Någon mer härifrån som var där?
mvh
Daniel

Jag var också där med den lila.

_________________
Anders Dauner
Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8696



Håller mig mest på BMW Sport Clubs arrangemang, vi kanske ses?

_________________
///Mvh Sören Hall (fd Kristensson)

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Daniel Nihlén
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1347



AndersD skrev:
DanielB skrev:
Vet bara med säkerhet att jag träffade på Johann på BMW/Audi träffen på kinnekulle den 1:a september i år. Micke BTG var också där men vi pratades aldrig vid. Någon mer härifrån som var där?
mvh
Daniel

Jag var också där med den lila.


Hej Anders!

Kul å sig dig här. Har sett något inlägg tidigare av dig här men var inte helt 100 på att det var du, men nu när jag ser din avatar så är det ju solklart!

Antar att du har hunnit sova ikapp nu sen den 1/9....

Vi synes!

Daniel

_________________
Daniel Nihlén
Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040
"Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41417

Forumägare
Forumägare

Alex skrev:
Mange du har inte sett bonus spåret på GIS3?

MVH
PS du har inte sett nån resultatlista där ifrån? (Mer än de tre första!)
Jo... jag som ondgjorde mig SÅ när GIS2 kom ut.... humoristisk hämnd...

Har inte sett någon längre lista...

_________________
Magnus Thomé
Citera
Anders Dauner
Åkersberga
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1946



DanielB skrev:

Antar att du har hunnit sova ikapp nu sen den 1/9....

Vi synes!

Daniel

Jo, det blev lite mycket och kvällen innan med Johans kompisar.
Farliga killar, det där...

_________________
Anders Dauner
Citera
Allmänt banåkaforum
Vilka har man träffat IRL på motorbana?
3776 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande