Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Träning tis kväll 22/4 på Knutstorp
2579 besök totalt
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5241


Trådstartare
Får jag ordning på min soppa tänker jag vara där med min pinfärska licens och träna

FSN kommer troligen oxo!

Nånn mer?

_________________
Pär Hylander
Citera
Karl B.
Täby
Här sen Dec 2002
Inlägg: 984



Vi råkar vara i mer eller mindre desperat behov av lite träningstillfälle, vore tacksam för lite mer info typ: tid, kostnad mm...

och givetvis om det bara gäller gatbilar eller om man kan dyka upp med den mycket oreggade ladugårdsväggen??

_________________
Karl Brag
Citera
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5241


Trådstartare
PCR skrev:
Vi råkar vara i mer eller mindre desperat behov av lite träningstillfälle, vore tacksam för lite mer info typ: tid, kostnad mm...

och givetvis om det bara gäller gatbilar eller om man kan dyka upp med den mycket oreggade ladugårdsväggen??


Nu skriver jag det jag TROR. Själva träningen kl 17.30 till 20.30, tror där är pass för MC oxo. Licens och vagnbok ska nog visas upp. Tror inte registrering hos Bilregistret spelar någon som helst roll. Gratis för medlemmar i Hyllinge MS, 150 kr för medlemmar MGCC. Vet ej pris eller möjligheter för övriga.

_________________
Pär Hylander
Citera
johan..
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2457



Brukar vara uppdelat i 2x3 pass. De olika "klasserna" är bilar, formel och sen MC. Det är alltså bara 2 pass för bilar... (brukar vara så iaf...)

_________________
J0hanC@rlström

Mini Cooper JCW -19
BMW i4 M50
Citera
Karl B.
Täby
Här sen Dec 2002
Inlägg: 984



Efter lite efterforskning lutar det åt att vi åker till Anderstorp 23/4 istället, mest beroende på att det är närmare...

_________________
Karl Brag
Citera
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5241


Trådstartare
PCR skrev:
Efter lite efterforskning lutar det åt att vi åker till Anderstorp 23/4 istället, mest beroende på att det är närmare...


Förståligt

Dessutom verkar det kunna bli mer körtid på A-torp den 23:e! Är väl inte helt oväsentligt i ett långloppsteam med många chaffisar?

_________________
Pär Hylander
Citera
Inför träffar
Träning tis kväll 22/4 på Knutstorp
2579 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande