Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2742 besök totalt |
Jag köpte mina på http://home.swipnet.se/wheelbase/
_________________ RogeR Nykom |
||||||
Re: Vilka är ÅF för Technomagnesio fälgar i sverige?
Svenska fälg säljer väl dem fortfarande? _________________ Daniel Steiner |
||||||
tackar för svaren men det vart en uppsättning såna här istället:
http://www.demon-tweeks.co.uk/produc _________________ Fredrik Ryding |
||||||
Nästan ingenting. pris inkl frakt och allt blev 396.5pund. Alltså ungefär 61pund i frakt. (om VAT betyder frakt på engelska) _________________ Fredrik Ryding |
||||||
Är väl moms? _________________ Daniel Steiner |
||||||
Aha, okej. Då vart frakten alltså 2.7pund ![]() Fälgarna kostar inkl VAT 98.45pund/st 98.45 x 4 = 393.8 pund Totalpris inkl. allt = 396.5pund. 396.5 - 393.8 = 2.7 Pund. _________________ Fredrik Ryding |
||||||
Kan ju inte stämma?Du vet inte hur lång leveranstiden är?får du betala tull för dom i Sverige sen?? |
||||||
Tack vare EU så är det ingen tull mellan EU länder ![]() _________________ Björn Viklund Audi S2 Avant (brukshink) *Ny räser på gång* |
||||||
Leveranstiden i det här fallet är 3-4veckor pga att fälgarna måste på lack innan leverans. Jag har varit i kontakt med en säljare på demontweaks som har lovat mig fälgarna till min dörr för 396.5 pund. Mail 1: Hi thanks for your response, You can either email me your address details as it would appear on your mail along with your payment details please include the last 3 numbers off the signiture strip or you can call me on my number below or you can fax me the details again i have enclosed the number. I will then calculate the total cost including delivery and email them to you Mail 2: Hi Fredrik, Thanks for the order the total cost for 4x 7x16 Rimstock Monza wheels in white to suit a vw golf mk2 inc delivery will be £396.50. I have spoken to our suppliers and they have advised me that they have the wheels in stock but they will need painting and will be around 3-4 weeks delivery to Demon Tweeks.. I will then post them on to you, can you please confirm that this will be ok. _________________ Fredrik Ryding |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2742 besök totalt |