| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
F5000
|
1 besök senaste veckan (13008 totalt) |
|
F5000
Finns det någon F5000 bil i sverige som kör bana? Det finns ju en hel del här i USA inte konstigt eftersom det från början är en amerkansk klass. Men någon borde ju ha plockat hem en bil till sverige tycker man. Verkar som en klass som är relativt billig samtidigt som den är snabb. Eller CanAm-bilar för den delen, rullar det några sånna i sverige? Det är ju mist sagt en spektakulär klass. _________________ Martin Engström |
||||
|
Det är väl här dom rullar dom gamla Can-Am bilarna
http://www.orwell-supersportscup.com Finns några svenskar som kör i 2.0l klassen, men dom är iof inte Can Am bilar. _________________
Michael Stadig --BBDB--
Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R |
||||
Vackert
du råkar inte ha fler bilder?
_________________ Martin Engström |
||||
Ett par till tog jag nog - återkommer... _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
Kan inte komma ihåg vad den hette. Den byggdes som en av totalt 2 stycken - i Kalifornien om jag minns rätt... _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
Mamma
Körde Ulf med den i sverige? Utgångs priset är ganska lågt satt, undar om han släpper den för det eller om det bara är ett sätt att få ingång budandet... Ingen tråkig bil _________________ Martin Engström |
||||
Min inte allt för vilda gissning är att den inte släpps ens för 10 x startbudet. _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
|
Re: F5000
Fanns för MÅNGA år sedan en CanAm i Linköping, vet att det var ett reportage om bilen i någon media men minns inte mer än så. Jo jag vet vad han heter som hade bilen men inga namn här... _________________ Marcus Raninger Nuvarande: Cooper S R53 & BMW E36 Turbo, Sålda: S40 Callenge, P 924, Datzun 240Z, Hayabusa Super Seven, M3 E36 långlopp, Stingray -72 |
||||
|
Re: Klass ??
Undrar också vilken klass Pekka ska köra i? |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
F5000
|
1 besök senaste veckan (13008 totalt) |