Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Bromsar + turistvarv
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (5844 totalt)
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276



christers_mille skrev:

Kommer själv o vara där Torsdag som det ser ut så om ngn vill ha en pratsam o ständigt kommenterande passagerare hoppa på en svart Corvette med D-CH nummerskylt


Då syns vi där då
Leta efter en svart svenskskyltad 996:a, eller nån annan tuff bil som det står attitude på

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276



Peeter skrev:

om man bara planerar sin körning, så kan man hålla ett hyffsat tempo utan att knappt bromsa.


Så du menar att bara jag planerar min körning lite så kan jag hålla stumt med porschen? Genar man vid adenauerforst så kanske det går.

Fast jag kryper nog runt eftersom det är första gången för mig, (nästan iallafall)

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Peeter
Torshälla/Eskilstuna
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2993



Lotus Samuel skrev:
Peeter skrev:

om man bara planerar sin körning, så kan man hålla ett hyffsat tempo utan att knappt bromsa.


Så du menar att bara jag planerar min körning lite så kan jag hålla stumt med porschen? Genar man vid adenauerforst så kanske det går.

Fast jag kryper nog runt eftersom det är första gången för mig, (nästan iallafall)

Att planera sin körning betyder inte att man håller stumt överallt!
Tvärtom gäller det att tänka sig för vad som kommer härnäst på banan och slå av i god tid!

_________________
Peeter Pahv
Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276



Peeter skrev:

Att planera sin körning betyder inte att man håller stumt överallt!
Tvärtom gäller det att tänka sig för vad som kommer härnäst på banan och slå av i god tid!


Du kan va lugnt jag kommer köra så sakta att jag knappt behöver slå av nånstans. Iallafall tills jag lärt mig vad som finns bakom krönen.

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Peeter
Torshälla/Eskilstuna
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2993



Lotus Samuel skrev:

Du kan va lugnt jag kommer köra så sakta att jag knappt behöver slå av nånstans. Iallafall tills jag lärt mig vad som finns bakom krönen.

Men det vet du väl efter att ha hårdpluggat ringenkursen på detta forum!
Ha så trevligt!

_________________
Peeter Pahv
Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
Citera
Karlsson
Vaggeryd
Här sen Jan 2003
Inlägg: 1848


Trådstartare
christers_mille skrev:

Kommer själv o vara där Torsdag som det ser ut så om ngn vill ha en pratsam o ständigt kommenterande passagerare hoppa på en svart Corvette med D-CH nummerskylt


See ya! Jag är lite mer stressad än övriga klubbmedlemar så jag åker en dag senare..Kommer ner till torsdagens e-middag/kvällskörning.

_________________
/Andreas Karlsson
Camaro V8TC
Citera
Daniel Båge
Jkpg
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1467



Jag har en vit M3E30 med vinge och dekaler på. Den låter rätt mycket med. Jag syns nog.


vi syns!

_________________
Wer später bremst, fährt länger schnell...
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2276



Peeter skrev:
Lotus Samuel skrev:

Du kan va lugnt jag kommer köra så sakta att jag knappt behöver slå av nånstans. Iallafall tills jag lärt mig vad som finns bakom krönen.

Men det vet du väl efter att ha hårdpluggat ringenkursen på detta forum!
Ha så trevligt!


Nu va man hemma då.
Har inte hunnit med ringenkursen än tyvärr. Men det gick bra ändå. Med gatdäck och en extrarunda i depån vid T13 plus trafik fick jag som bäst 8.45 Tyvärr fick jag inte så många torra varv på mig. 4-5kanske. Det regnade nästan alltid på nån del av banan. Men nu vet jag ju hur det ser ut iallafall. Nästa gång blir det R-däck och en helg med fint väder

_________________
Samuel Lindkvist | www.millway.se
Citera
Nürburgring
Bromsar + turistvarv
<<   1, 2
1 besök senaste veckan (5844 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande