| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 7 - F1 @ Watkins Glen - 26 mars
|
3 besök senaste veckan (4647 totalt) |
|
Då byter vi bilar till F1-bilarna som finns i spelet. De är alltså orginal och behöver inte laddas ner!
Watkins Glen hittar ni i vårt Trackpack... Anmäl er här! Vem kan hosta??? Serverinfo: IP: Återkommer (LAN/Direct IP) Lösenord: rejsa.nu Game name: rejsa.nu Bandbredd: 10/100 Mbit rFactor version: 1.081 Bilar: F1 Bana: Watkins Glen Ingen bensin (ni kan alltså ta bort alla stop, och sätta bensin till 1L), inga skador (du måste själv boka ur "disable damage"), inga hjälpmedel. Däckslitage: av Racelängd: lopp 1 - 10 minuter, lopp 2 - 20 minuter, omvänd startordning i lopp 2 Depåstopp: Inga Kval: under träningen Fuel/tire wear: Av Tillåtna Hjälpmedel: * Skador av * Clutch assist på Servern startar ca Kl 19.00. Träning pågår ca 20 min. Cirkus kl 19.20 börjar vi kvala. Det som gäller är envarvskval. Efter detta kval kör vi en kort warmup-session som varar i ca 10 minuter.[/b] _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
|
||||
|
Det är inge bra att vi lägger upp nya versioner så här nära inpå söndagens rejs...alla kanske inte hinner lägga på den nya och kan då inte vara med.
Vi har kört F1-rejs online på Watkins och det har funkat. Iochför sig var det 1.070 så....men det funkade. Någon som provat 1.0 och hittat någon bugg? Vad tycker ni andra? Stanna kvar eller uppgradera? Jag kan hosta annars....kan slänga upp en host imorgon någongång innan rejset... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
en bugg är tex inge ljus när man skall starta, + att ibland så hamnar man under banan!
ok, om det har funkat för er så kör vi med den! |
||||
Det stämmer att det inte fins startljus, Jag kan gärna byta, Men risken är att det blir några som inte får reda på det innan racet, _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Ingen fara,det har "nästan" blivit som GTR...strul och pul tyvärr...är det klart med vilken patch och allt annat tills i morgon eller kommer det i morrn?
|
||||
Jag tycker inte GTR är så struligt längre. De problem som fanns har vi löst. Det som kan strula är tilläggsbanor. Vi har ju kört GTR nu varje söndag ett bra tag och jag har inte hört någon klaga på spelet. Då är vi ändå mellan 10 och 20 spelare. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
Egentligen menar jag spel överlag nu för tiden.Ta till exempel gamla hederliga Rally Maters,spelar ingen roll om du har router eller inte för det bara funkar för allt och alla.GTR funkade innan första patchen för min del att hosta,sen blev det problem.rFactor funkade klockrent innan första patchen,nu är det hopplöst att hosta.Jag har öppnat alla portar som det står om i portforward.com och routern är som E4:an men inte fasen får jag det att funka ändå???Måste vara något med patcharna då eller?Men en sak som är positiv är att när det ska spelas så skrivs det ut länk till rätt bana nu för tiden.Undrar hur många timmar man har suttit och väntat på att alla ska ladda hem "rätt" version av bana och så?Det jag är så j-a trött på är att det finns ej spel längre som man startar,drar igång ett onlinespel och kör...och alla kommer in och det kan gasas direkt.Det finns inte längre tyvärr |
||||
|
Inte jag
Får se om jag ens blir med i kväll,hinner inte att ladda ner allt och så.Vi får besök av släkt och vänner senare och det ska städas och pulas innan dess.Det sägs att någon fyller år snart???
|
||||
Håller tyvärr inte med dig där. Jag tycker GTR funkar kanon. Att du sitter bakom en router är ju knappast spelets fel. En rätt konfigurerad router SKA inte hindra spelet från att fungera som det är tänkt. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
Hur kan det då komma sej att så många har problem att hosta när dom har router, Jag kan hosta flera spel men inte GTR , rFactor, GTL, Både jag o Schumi kunde hosta rFactor innan nya uppdateringar kom, Jag har haft hjälp av riktiga proffs på att ställa in min router men inget hjälper, Så nog fins det problem med online spel i GTR + GTL, Jag hade tänkt att köra med er i förra veckan men då gick det inte att komma ut på Internet i GTR als,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Servern uppe...Hinner inte vara med själv men kör ni. Den är uppe nån timme till...
213.114.66.237 eller Racecast Namn: rejsa.nu Lösen: rejsa.nu rFactor: 1.081 Watkins Glen 1.0, dvs den i Trackpacket Schumi: Du behöver kanske inte ladda ner något...1.0 finns på skivan du fick. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
3 besök senaste veckan (4647 totalt) |