Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 3718 besök totalt |
Intresse undersökning för körning på Sturup
God dag allihopa. Har fått några förfrågningar om jag ska hålla ett arrangemang på Sturup men det var bara 2 personer som frågade, så jag undrar om det finns något intresse att delta i lite lugn körning på sturup. Planen är följande.
Kravet från Sturup för att vi ska komma billigt undan är att körningen delas upp i max 6 bilar åt gången på banan. Arrangemanget beräknas hålla ca 20 deltagare(fordon) Kostnaden är 13000kr för stora banan eller 8000 för körning på lilla banan. Kostnaden kommer att delas mellan dem som deltar. (ca 400-650kr) Körningen kommer att hållas någon gång mellan måndag-onsdag 17:00-20:00 Folk som deltar i körningen ska hjälpa till med flaggning och liknande Jag bidrar med flaggbytar bil och walkisar. Det som omedelbart saknas är medarrangörer, flagger och brandsläckare ![]() Intresseanmälan görs här i tråden.. Och den är inte bindande just nu eftersom det endast är intresse undersökning.. _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||
Ja.. det hade det.. men fredag-söndag är uppbokad till september.. så det funkar ju inte.. eller hur ![]() _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||
samtidigt som man är fattig som en lus/kyrkråtta ![]() ![]() Men vifta lite flagga kan jag hjälpa till med, om det behövs ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||
|
||
|
||
Banåka
Hej Bader Vi gör som vi gjort tidigare, kollar intresset i detta forum ![]() Jag försöker alltid haka på när det åks, jag behöver träna ![]() Det har ju funkat helt OK de tidigare körningarna vi haft ![]() Kanske vi skall putta datumen en bit framåt så att det inte blir mörkerkörning ![]() Lilla banan är dock inte ett intressant alternativ för mig ![]() / Michelingubben Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||
Helt klart verkar det finnas intresse..
Har alla läst igenom vilka vilkor det är vi kommer att köra efter.. (6 bilar osv osv) Jag har själv lite mycket att stå i fram till den 10 maj.. men ska vi försöka att sattsa på ett datum runt den 15 maj?? Det är ca 3 vecker bort.. så borde folk ju kunna få sina bilar ner från pallbockarna och skriva i de sista skruvarna? Jag kontaktar sturup för att kolla så att banan är ledig.. men så får ni återkomma med svar på om den 15 maj är hållbar för er eller om vi ska försöka hitta ett datum längre fram i tiden.. som juni kanske?? _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
1, 2 >> 3718 besök totalt |