Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2006-04-20 Mantorp Motorklubben/SLC bilder
<<   1, 2
8768 besök totalt
motorz
Eskilstuna
Här sen Apr 2005
Inlägg: 28



Kan inte finnas många bättre sätt att spendera en lördag på.
Kanonväder och härlig racing.
Några bilder från dagen följer här, flera finns att se på www.motorz.se




















_________________
Mathias Zetterström
www.motorz.se
Citera
Göte RS6 Sjögren
stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 2737



Ulli skrev:
Ang. tidtagning på Track Day Advanced är det, som säkert framgår av Fredriks inlägg tidigare, helt och hållet SLC's bit. Från Motorklubbens sida är det ingenting vi tillhandahåller och ingenting (åtmonstone inte på första bamötet för säsongen) vi lagt in som ett pedagogiskt moment i dagen. I första påannonseringen framgick det att möjlighet finns till tidtagning och så är naturligtvis fallet. Hade en förfrågan om detta framkommit vid det gemensamma mötet på morgonen hade vi givetvis informerat om var SLC's sekreteriat finns och därmed var transpondrarna finns.

När det gäller instruktörernas förmodade frånvaro på eftermiddagen berodde den enbart på att alla hade fullt upp med att vara ute på banan och coacha deltagare. Jag vet att Alx var ute konstant från morgon till det stängde (OK, med uppehåll för lunch...) och antingen skjutsade eller åkte med folk. Likaså gjorde alla andra instruktörer.

Hoppas att dagen ändå var tillfredställande, Gaute, och att vi får se dig igen på någon av våra Track Days!

PS. Pumorna gjorde väl ifrån sig och kunde placerat sig bland de fem främsta om inte diffen gett upp när det var 50 min kvar av racet....


ok, lite kommunications svårigheter som jag tolkar det då gällande transpondern, ingen fara. Klart jag kommer igen, då med en transponder i bilen hela dagen, ska bli kul att kunna få tider över dagen utan att tänka på den samma. Trist att bilen inte orkade i mål.

_________________
Mvh/Göte Sjögren
Citera
Ulli
Tyresö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 537



Göte RS6 Sjögren skrev:

Klart jag kommer igen...


Du är så välkommen! thumbs up Nästa tillfälle blir på Sturup Raceway 19/5. Puma Racing kommer igen med hel bil och en hel del revanchlusta

_________________
Ulrika Söderpalm Löhr
Citera
Peter S
Täby
Här sen Dec 2002
Inlägg: 2574




_________________
Peter Simons
Kör tre Ginetta G20 i olika utförande med:
Citera
Eftersnack
2006-04-20 Mantorp Motorklubben/SLC bilder
<<   1, 2
8768 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande