| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Nytt kul till GPL!
|
1270 besök totalt |
|
Nytt kul till GPL!
Vi som fullföljde GPL Rally 2 fick en fin present av arrangörerna. Egentligen borde man väl köra en fransk bana, men jag började i Tyskland.
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
|
Ååååå
!
Försökte att lägga in bilarna i går... Tyvärr så klantade jag till det o nu funkar inte spelet!!! Den ända mapp som jag ändrat i är Brabhammappen. Spelet kommer fram ända tills det är dax att krypa ner i copit men då buggar det ur o stänger av sig !
Kan jag kasta de bilar jag her i "bilmappen" o lägga in nya bilar eller hur ska jag göra för att få det o funka igen??? HJÄLP _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
Micael,
Bilarna är annorlunda att köra. Jag har dock bara provat GT40:n, men lär väl försöka få fart på Stratosen under helgen när jag har mer tid. Fredrik, Det är fler som haft problem och de har dessutom ändrat filerna så att någon del saknas av copyrightskäl. Kolla GPL Rally 2-forumet i någon av trådarna om bilarna. Det var tydligen problem med Voodoografik, men det fanns det också en lösning på. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
|
Får tusan mig inte GPL 2 forumet o funka...
om jag vill börja på ny kula med bilarna, är det bara att tömma "bilmappen" o lägga i nya bilar där? Borde det inte funka då? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
Nu har jag äntligen fått det o funka!!!
Här har ni ett bildbevis !
Tycker att de har fått till känslan riktigt bara i bilarna! Det käns att det är större o tyngre bilar än vad man är van vid o ratta. Det som är synd är att de inte har fått egna ljud, men det kanske kommer !
Vad sägs om en tävling!? Bäst tid runt ringen i Stratosen! Bilen ska vara i "defult" läge o man har fram till lördag 12:00 på sig. Upp till kamp !!!
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
Enligt vad jag läst på GPL Rally 2-forumet nu ikväll så påstås inte bilarna vara justerade fysiskt jämfört med originalbilarna. Har lite svårt att acceptera att det bara är motorn i backspegeln och att jag sitter vid sidan av mitten som gör att jag upplever bilen som annorlunda.
|
Eftersom klockan strax är 12.00 så har jag avslutat mina försök. Tyvärr lyckades jag inte få till något felfritt varv, men som bäst blev det 8.41.471.
Helt klart har GPL Rally 2 fått mig att köra bättre!
![]() |
Racingsimulatorer
Nytt kul till GPL!
|
1270 besök totalt |