Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Bilder o videos
Nya 911 GT3 RS
<<   1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11   >>
19 besök senaste veckan (55211 totalt)
Jörgen Carlsson
Varberg
Här sen Jan 2005
Inlägg: 52



höfläkt skrev:


Hej såg denna bilen på rennteam.com tydligen den första vita.
Bilden var insänd av en italienare,tror inte det är för Usa.

De har väl orange blinkers.

Porsche har nog lite svårt för att leverera i tid,hoppas min kommer i april..

_________________
Jörgen Carlsson
Ferrari 458 -11

Porsche 997 GT3 RS Mk2-10
Citera
höfläkt

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1613



997 GT3 RS upphör att tillverkas.

_________________
Stefan Larsson
Citera
MatroxMGA
Skåne
Här sen Okt 2003
Inlägg: 778



höfläkt skrev:
997 GT3 RS upphör att tillverkas.


När upphör 997 RS att tillverkas? Vad har Porsche sagt om förseningarna som Jörgen skriver?

_________________
mvh

Philip Lundh
Citera
Jörgen Carlsson
Varberg
Här sen Jan 2005
Inlägg: 52



höfläkt skrev:
997 GT3 RS upphör att tillverkas.


Vill också veta när den slutar tillverkas.

omg el när min bil är levererad.

Pratade med John på PC Borås förra veckan och han nämde inget om detta.

_________________
Jörgen Carlsson
Ferrari 458 -11

Porsche 997 GT3 RS Mk2-10
Citera
s2dennis
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 433



har hört att dom slutar tillverka i dec
mvh dennis

_________________
Dennis Hansson
Lärare fordonsprogrammet Ängelholm
Förare/mek Guldgossarna Racing
Citera
höfläkt

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1613



MatroxMGA skrev:
Vad har Porsche sagt om förseningarna som Jörgen skriver?


Vad tror du jag vet, om vad Porsche har sagt om Jörgens förseningar.... Kolla med din kusin vetja!

_________________
Stefan Larsson
Citera
Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5158

Namndispens
Namndispens

Skål! Martini!

]


_________________
Erik B
Såld: Megane RS Cup 250
Citera
nottehed
Malmö
Här sen Jan 2004
Inlägg: 104



Läckert!

om det är någon som tänkt beställa vitt så tänk på att Porsche Exclusive är öppna för att göra alla detaljer i svart (eller orange) direkt i Zuffenhausen. Buren går att få i vitt eller svart, hjulen i svart, sidospeglarna i svart, texten på sidan i svart. Ni behöver inte vänta med att låta göra detta hemma i Sverige. Jag har dock ingen aning hur mycket de vill ha för besväret.

/Lars

_________________
/Lars Nottehed
Citera
höfläkt

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1613



Det måste vara en USA bil va Erik? Det sitter kärring-stolar i den.

_________________
Stefan Larsson
Citera
höfläkt

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1613



nottehed skrev:
Läckert!

om det är någon som tänkt beställa vitt så tänk på att Porsche Exclusive är öppna för att göra alla detaljer i svart (eller orange) direkt i Zuffenhausen. Buren går att få i vitt eller svart, hjulen i svart, sidospeglarna i svart, texten på sidan i svart. Ni behöver inte vänta med att låta göra detta hemma i Sverige. Jag har dock ingen aning hur mycket de vill ha för besväret.

/Lars



Jag skall ha vit fullbur o svarta speglar samt svart dekor. Men jag har funderat på vingen, bilen får en bättre linje om vingen är vit. En svart vinge "syns inte" liksom. Men att måla kolfiber.... thumbs down
Sorry för värdelöst vetande från min sidan.

_________________
Stefan Larsson
Citera
MatroxMGA
Skåne
Här sen Okt 2003
Inlägg: 778



höfläkt skrev:
MatroxMGA skrev:
Vad har Porsche sagt om förseningarna som Jörgen skriver?


Vad tror du jag vet, om vad Porsche har sagt om Jörgens förseningar.... Kolla med din kusin vetja!


Förstår att du inte har någon insikt i Jörgens ev. förseningar men tänkte att du kanske hade hört något som berörde fler bilar. Jaja, framtiden lär utvisa.....

_________________
mvh

Philip Lundh
Citera
höfläkt

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1613



Nej jag skojade lite bara. Troligt är väl att förseningarna är generella för alla RS i Sverige. Men Tyskarna verkar inte ha några förseningar...

_________________
Stefan Larsson
Citera
PatrikT
Norrköping
Här sen Jul 2003
Inlägg: 193



höfläkt skrev:
Det måste vara en USA bil va Erik? Det sitter kärring-stolar i den.


Ja du Stefan. Om jag Stripar min som denna, då lär du få svårt att hänga på efter Aremberg

_________________
Mvh
Patrik Toftered
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8292



PatrikT skrev:
höfläkt skrev:
Det måste vara en USA bil va Erik? Det sitter kärring-stolar i den.


Ja du Stefan. Om jag Stripar min som denna, då lär du få svårt att hänga på efter Aremberg


Det vore kul att vara en fluga på väggen när herrarna skall ut och köra.

Post Scriptum
Någon tydlig svenskhelg på ringen finns inte i september. Den enda som skulle kunna bli det är 1-2/9, ganska tidigt alltså. www.ghbiker.de/nuerburgring_offen/nordschleife_offen_alle2007.html
Deinde Scriptum (den samme)

_________________
Mvh/Micke Regnell
Citera
MatroxMGA
Skåne
Här sen Okt 2003
Inlägg: 778



höfläkt skrev:
Nej jag skojade lite bara. Troligt är väl att förseningarna är generella för alla RS i Sverige. Men Tyskarna verkar inte ha några förseningar...


Förstår att du skämtade lite Trist för många som inte kommer att få sin RS till våren isf Hur mkt är leveranserna generellt försenade (hörde upp till 12 veckor i vissa fall)?

Jaja, en del skulle tydligen bli kompenserade med en Carrera S så länge, andra får väl köra med sina nuvarande banbilar i väntans tider.....

_________________
mvh

Philip Lundh
Citera
PatrikT
Norrköping
Här sen Jul 2003
Inlägg: 193



BTG skrev:
PatrikT skrev:
höfläkt skrev:
Det måste vara en USA bil va Erik? Det sitter kärring-stolar i den.


Ja du Stefan. Om jag Stripar min som denna, då lär du få svårt att hänga på efter Aremberg


Det vore kul att vara en fluga på väggen när herrarna skall ut och köra.



Håll dig undan bara vet ja. Stefan kör ju som en kratta och lär få obalans innan koskiten lossnat

_________________
Mvh
Patrik Toftered
Citera
höfläkt

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1613



MatroxMGA skrev:
höfläkt skrev:
Nej jag skojade lite bara. Troligt är väl att förseningarna är generella för alla RS i Sverige. Men Tyskarna verkar inte ha några förseningar...


Förstår att du skämtade lite Trist för många som inte kommer att få sin RS till våren isf Hur mkt är leveranserna generellt försenade (hörde upp till 12 veckor i vissa fall)?

Jaja, en del skulle tydligen bli kompenserade med en Carrera S så länge, andra får väl köra med sina nuvarande banbilar i väntans tider.....


Tycker du sammanfattat det väl Philip.

Tycker däremot att Patrik sammanfattat det sämre..... jag se det mer såhär: stajpa på du! När jag fått på mitt rsr system (du vet det som sprutar eld som en drake) så kommer din plast att smälta när jag kör om dig i Metzgesfeld innan inbromsningen till Kallenhard

_________________
Stefan Larsson
Citera
PatrikT
Norrköping
Här sen Jul 2003
Inlägg: 193



höfläkt skrev:
MatroxMGA skrev:
höfläkt skrev:
Nej jag skojade lite bara. Troligt är väl att förseningarna är generella för alla RS i Sverige. Men Tyskarna verkar inte ha några förseningar...


Förstår att du skämtade lite Trist för många som inte kommer att få sin RS till våren isf Hur mkt är leveranserna generellt försenade (hörde upp till 12 veckor i vissa fall)?

Jaja, en del skulle tydligen bli kompenserade med en Carrera S så länge, andra får väl köra med sina nuvarande banbilar i väntans tider.....


Tycker du sammanfattat det väl Philip.

Tycker däremot att Patrik sammanfattat det sämre..... jag se det mer såhär: stajpa på du! När jag fått på mitt rsr system (du vet det som sprutar eld som en drake) så kommer din plast att smälta när jag kör om dig i Metzgesfeld innan inbromsningen till Kallenhard


Så ja. Lugn lugn. Eftersom jag inte kör ifrån dig på banan kan jag väl få gasa lite i forumet.

_________________
Mvh
Patrik Toftered
Citera
PeterF
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1531

Namndispens
Namndispens

Några bilder jag tog vid en leverans häromdagen



Citera
höfläkt

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1613



PatrikT skrev:
Eftersom jag inte kör ifrån dig på banan kan jag väl få gasa lite i forumet.


Å tack! Det där känndes givmilt. Du har farten i dig, så jag är glad om jag hänger på.

Grattis Fredrik! Beställt i rätt tid antar jag. thumbs up

_________________
Stefan Larsson
Citera
PatrikT
Norrköping
Här sen Jul 2003
Inlägg: 193



höfläkt skrev:
PatrikT skrev:
Eftersom jag inte kör ifrån dig på banan kan jag väl få gasa lite i forumet.


Å tack! Det där känndes givmilt. Du har farten i dig, så jag är glad om jag hänger på.

Grattis Fredrik! Beställt i rätt tid antar jag. thumbs up


Det gäller ju att kunna släppa alla spärrar och få ner hjärnans vilja i gaspedalen utan att låta det undermedvetna ta över. Men sätter du på ett RSR system så får du nog fixa flygcertifikat innan du ger dig ut med det monstret.

_________________
Mvh
Patrik Toftered
Citera
Bilder o videos
Nya 911 GT3 RS
<<   1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11   >>
19 besök senaste veckan (55211 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande