Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Hur blir det på söndag??? Finns det möjlighet att vara med?
1769 besök totalt
Daniel Nihlén
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 1347


Trådstartare
Hejsan!

Jag är inte med i serien men hade tänkt anmäla mig när jag såg på jims hemsida för serien att den är stängd för nya inhopp på grund av serverbrist!

Vore det inte lämpligt att släppa på nya deltagare men tilldela platserna för racet här på forumet beroende på hur många servers som kommer att vara igång och hur många av de redan anmälda som faktiskt kommer att köra? Med förtur för de som redan är med givetvis!

Jag är så sjuuuuuukt körsugen! Någon som vill sälja en förarplats ?

mvh
Daniel

_________________
Daniel Nihlén
Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040
"Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche
Citera
Pär Hylander
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5241



DanielB skrev:
Hejsan!

Jag är inte med i serien men hade tänkt anmäla mig när jag såg på jims hemsida för serien att den är stängd för nya inhopp på grund av serverbrist!

Vore det inte lämpligt att släppa på nya deltagare men tilldela platserna för racet här på forumet beroende på hur många servers som kommer att vara igång och hur många av de redan anmälda som faktiskt kommer att köra? Med förtur för de som redan är med givetvis!

Jag är så sjuuuuuukt körsugen! Någon som vill sälja en förarplats ?

mvh
Daniel


Det låter väl rimligt? Man får anmäla sig till respektive rejs senast någon dag innan, därefter avgörs hur många servrar det ska bli, det verkar ju som vi har tillräckligt många som kan hosta?

Får jag bara ställt in min CoyteLinux bredbandsdelningsserver så borde även jag kunna hosta.

Fast det är är det rätt pris på startbiljetten så kan jag ju tänka mig en affär

_________________
Pär Hylander
Citera
djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1974



Det jag kände var att det är tråkigt att ta in folk i serien - sen kanske inte alla kan köra varje söndag.. men ni har ju rätt i att det är ganska många som kan host:a nu - så vi släpper väl på alla som vill vara med igen! Skyll bara inte på mig om det händer att inte alla kan köra på en söndag

_________________

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Micael Johannssen
Malmby
Här sen Dec 2002
Inlägg: 829



Hej!

Efter att vi har testat lite olika "Hostars" kapacitet tycker jag att vi bör försöka att inte köra med mer än max 7 personer i varje spel. Detta för att minimera risk för stora lagg, konstiga tider osv. Vi är ju några nu som kan hosta, så låt oss utnyttja så många som möjligt. Jag kör hellre med fem personer och har det laggfritt än med 8 och det laggar.
Visst, det är roligare med stora startfält det tycker jag med. Dock int epå bekostnad av kvalitén.

_________________
Micael Johannssen
Lotus Exige Cup240
Lotus Elise 111s -99
Westfield SE
Citera
Racingsimulatorer
Hur blir det på söndag??? Finns det möjlighet att vara med?
1769 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande