Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
LFS - Live For Speed
<<   1, 2, 3, 4
6 besök senaste veckan (77066 totalt)
Martin Fåglefelt
Fagerhult, Habo.
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1041



Ett race ikväll?....någon som är på?

_________________
Martin Fåglefelt
VW Passat 2.0tdi 4motion -14
BMW 530 E60 -04 (till salu)
Volvo C30 -10 DrivE
0725-423500
Citera
Oqvist
Umeå
Här sen Okt 2007
Inlägg: 332



ja hade man bara haft ett par pedaler så

_________________
Pär Öqvist
Citera
Martin Fåglefelt
Fagerhult, Habo.
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1041



oqvist skrev:
ja hade man bara haft ett par pedaler så


jag kör med min Razor-mus...funkar någorlunda iaf.

_________________
Martin Fåglefelt
VW Passat 2.0tdi 4motion -14
BMW 530 E60 -04 (till salu)
Volvo C30 -10 DrivE
0725-423500
Citera
Johan Östensson
Linköping
Här sen Maj 2004
Inlägg: 374



Tydligen kommer VW Scirocco till LFS 19 December, som en del av marknadsföringen av bilen!

Se nyheter på http://www.lfs.net/ eller framförallt den här videon: http://www.youtube.com/watch?v=rsYGl5fK93Q

Ska bli skoj att se hur den är att köra. Kul gjort av VW att göra som BMW och att ha med bilar i spelet. Får hoppas det blir fler framöver!
Citera
JonathanBerglund
Bäckebo
Här sen Okt 2008
Inlägg: 41



Sciroccon har blivit försenad =/
kommer i januari/februari har jag hört =)

_________________
Jonathan Berglund
Citera
Gustav Olofsson
skänninge
Här sen Apr 2004
Inlägg: 526



någon som vet om nurburgring finns till lfs har letat som tusen men hittar inte har hittat superstage till lfs dock riktigt kul att gasa runt på thumbs up

_________________
Gustav Olofsson


Volvo V40 T4 2002
Citera
JonathanBerglund
Bäckebo
Här sen Okt 2008
Inlägg: 41



Gustav olofsson skrev:
någon som vet om nurburgring finns till lfs har letat som tusen men hittar inte har hittat superstage till lfs dock riktigt kul att gasa runt på thumbs up

ringen finns tyvär inte (än)..
kanske kommer till s3 eller nått..men spelaet är väldigt kul ändå..8 varv och uppåt med tbo på aston gp/gt är grymt gött =)

_________________
Jonathan Berglund
Citera
Gustav Olofsson
skänninge
Här sen Apr 2004
Inlägg: 526



spelet är helt underbart thumbs up måste införskaffa ratt/pedaler så man får lite mer känsla blir svårt att styra upp en sladd med tangentbordet

_________________
Gustav Olofsson


Volvo V40 T4 2002
Citera
Miraculix
Stockholm
Här sen Jan 2004
Inlägg: 58



Dammade av min G25 och racestol igårkväll efter en lång paus. Satt och nötte 1.15-tider på blackwood, sjukt roligt ända tills jag leder och blir påkörd av nån j*vla färsking som kommer ut från pit på 4'e varvet. Sånt är livet, jag orkar inte hålla på och banna folk för att dom är nybörjare det kan man ta. Men, det är lite småirriterande att han lyckas övertyga alla andra om att det var mitt fel så idioten lyckas få MIG bannad från servern. Blev föga nöjd över detta så jag stängde av direkt, ryckte ur sladdarna och plockade in stolen och ratten i garderoben igen.

Lite ironiskt att servern hette något med blabla, Clean Racing

_________________
Thomas Hammarström
Citera
AxelT

Här sen Jun 2009
Inlägg: 529



Miraculix skrev:
Dammade av min G25 och racestol igårkväll efter en lång paus. Satt och nötte 1.15-tider på blackwood, sjukt roligt ända tills jag leder och blir påkörd av nån j*vla färsking som kommer ut från pit på 4'e varvet. Sånt är livet, jag orkar inte hålla på och banna folk för att dom är nybörjare det kan man ta. Men, det är lite småirriterande att han lyckas övertyga alla andra om att det var mitt fel så idioten lyckas få MIG bannad från servern. Blev föga nöjd över detta så jag stängde av direkt, ryckte ur sladdarna och plockade in stolen och ratten i garderoben igen.

Lite ironiskt att servern hette något med blabla, Clean Racing

Jag kan ta hand om G25an. Den tynger helt uppenbart ner dig. Det är bra för dig att ge bort den gratis till bättre behövande.

Jag ska få en Saitek R440 i dagarna, då blir det åka av.

_________________
Axel Tanner
Citera
wunderbaum_glidarn
Stockholm, Haninge
Här sen Mar 2009
Inlägg: 8



Här var det ett tag sedan det skrevs, LFS är ju helt klart bland det bättre spelen jag testat!

Måste ta mig i kragen och köpa S2 någon gång också

_________________
Tommy Landholm
Citera
Martin Fåglefelt
Fagerhult, Habo.
Här sen Dec 2002
Inlägg: 1041



någon som har tips på nån konbana som man kan tanka eller så? Testade den "klenare" seven häromdagen på den konbanan som hänger med... fick mersmak...(egentligen längtar man ju till sommaren...men datorspelade får duga så länge )

_________________
Martin Fåglefelt
VW Passat 2.0tdi 4motion -14
BMW 530 E60 -04 (till salu)
Volvo C30 -10 DrivE
0725-423500
Citera
Racingsimulatorer
LFS - Live For Speed
<<   1, 2, 3, 4
6 besök senaste veckan (77066 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande