Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 5 besök senaste veckan (21184 totalt) |
Det tycker jag också ![]() ![]() Det blir min första körning på tre år ![]() |
||||
Instämmer, hinner nog inte fixa min vindrutetorkarmotor. Blir nog rätt svårt om det regnar.... aja, får köra på känsla isf. ![]() Mvh _________________ Linus Frantzich - Olsson Saab 900t -95 (Bruksbil) Bmw 318is 16v -90 (Projektbil/Blivande banbil) |
||||
OT:
Jag lirar ju på www.bahnhofbar.com i Ängelholm på kvällen. Hur många är intresserade av att komma dit och ljuga över lite läskeblask eller starkare drycker? Öppettiderna är 23-03 och det är Skånes bästa utomhusbar. Jag kan ordna lite drinkbord mm, ev spons, men annars billigt. Men jag styr bara upp något om det är tillräckligt intresserade. 8 pers eller mer är lagom. Billig logi finns i Ängelholm eller dess närhet(se början av denna tråden för info). Lista om ni är sugna! 1. Alfons 2. ........ ![]() _________________ Lasse Alfons |
||||
Just nu "lovar" SMHI sol och 17 grader på lördag, http://www.smhi.se/weather/natvader/ntv_landvader.html?placeId=10010111066 ![]() _________________ Stefan Axelsson Jaguar F-Type V6S -13, Mini Cooper S -20 |
||||
nej tyvärr inte - det är ett staket mellan dem & de mindre banorna vad jag vet - skall kolla detta! Det finns annars stora plattor vi kan använda till detta ! ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Jag kommer troligtvis och fotograferar, körningen får jag överlåta till er andra, det har kört ihop sig ganska så ordentligt med bilar och utgifter. ![]() Så nu är det bara till att hoppas på bra väder! ![]() |
||||
Enligt Porsche Club sverige så behövs det inte vid slalomkörning. För dom har hållt på i så många år och det har aldrig hänt nåt. Kanske det var därför det kom på frågan ? Jag tycker själv hjälm borde vara ett krav. menmen.. _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
jag har också för mig att man inte behöver med pcs vid bankörning e en sak det kan jag förstå men slalom tycker inte jag skulle va tvång e ju farligare att köra dit;) men som sagt man e inte så tuff när man väl har voltat eller nåt
_________________ Jörgen Nilsson |
||||
Jag beräknar att vissa bilar kan nå ca: 150 + på rakan mellan konpartierna ![]() Tycker då det är självklart med hjälm -- & så är JAG inte PCS ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Sitter här med abstinens
Får försöka jobba lite i trädgården i morgonkväll och snacka lent med regeringen Skulle vara kul att testa en shalom åkning E de bara å kom??
å varför inte brandsäkra kläder (bommulskläder) å skor å handskar / Michelingubben Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 5 besök senaste veckan (21184 totalt) |