Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
3056 besök totalt |
2006-08-27 Francophilia kinnekulle med peugeot sport club.
Hej francophiler (och annat löst folk här på rejsa) ![]() den 27/8 kör vi i PSC på kinnekulle ring, det blir en heldag med mycket körning. såhär ser det preliminära schemat ut och träffen kommer att kosta 500:- / förare för utomstående. Racing och driftinglicens gäller på banan. 07.00 Insläpp med erläggande av deltagaravgift samt besiktning och lösande av eventuell prova på-licens (pp-licens). 08.00 Samling och förarmöte. Genomgång av säkerhetsföreskrifter och signalflaggor. Närvaro obligatorisk för förare, närvarolisa förs. Uppskrivning på flaggpasslista. 08.45 Spårvalsvisning i grupp efter instruktörsbil. 09.00 Erfarna på banan. 09.30 Nybörjare på banan. 10.00 Prova på pass. Lugnt tempo för de som vill prova bankörning utan stress eller krav. Kostnad: lösande av pp-licens för ett pass, pp-licens+50:- för båda passen. Möjlighet att bygga på prova på avgiften till normal träffavgift finns. 10.30 Erfarna. 11.00 Nybörjare. 11.30 Prova på, lugnt pass. 12.00 Lunchpaus. 12.30 Erfarna. 13.00 Nybörjare. 13.30 Erfarna. 14.00 Nybörjare. 14.30 Erfarna, 45 minuters pass. 15.15 Nybörjare, 45 minuters pass. 16.00 Blandat pass 60 minuter. 17.00 Banträff avslutas, bilar i depå. Kostnader för banträffen blir som vanligt 300:- för medlemmar i PSC och 500:- för icke medlemmar. Skulle en medlem ha med sig bekanta som kör i samma bil gäller medlemspris för den som delar bil. Prova på - licens kostar 70:- och kan bara användas en gång Regler som gäller är närvaroplikt vid förarmöte, heltäckande klädsel, handskar, skor i flamsäkert material (skinn, mocka, nomex) samt hjälm. vi har möjlighet att ta emot 10 bilar från er, med eventuell möjlighet till extraplatser. varmt välkomna. anmäl er till mig på niklas.holmlov@gmail.com mvh / Niklas Holmlöv, banträffansvarig Peugeot sport club. ![]() _________________ /Niklas Holmlöv Mx5 turbo |
||
jag har inte sett något mail från dig? men jag kan ta upp anmälan här såklart ![]() ![]() ![]() men jag önskar er välkomna! ![]() _________________ /Niklas Holmlöv Mx5 turbo |
||
Hmmm....
![]() ![]() Kommer jag oxå !!! Du har mail !! _________________ Mårten Svensson Lupo "GT-bahn edition" är numera "pallbockedition" Polo 1.4 16v Openair GT-barn edition. Barnpulka som äe stuntdubble för Lupon... |
||
Jag har en fråga bara, Varför kör ni lunchpaus? Det måste finnas tillräckligt med flagvakter för att kunna köra trots att folk vill äta, Det är ju trotsallt 30 minuter effektiv körtid som försvinner.. Bara en undran.
_________________ Dennis Rudolfsson Bmw 320D Touring M sport 2008 www.mecahaninge.se www.stertman.com [URL]http:://forum.lazzat.se[/URL] |
||
Bekymmra dig inte om 30minuter, frammåt e.m. så brukar det vara bra mycket mer tid än så som försvinner för att folk är "mätta".. ![]() Dessutom kan det vara skönt att vi har vår tävlingsledare fullt tillgänglig så han inte behöver försvinna mitt under körningarna. _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
|
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
3056 besök totalt |