| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Dyr simulator
|
2524 besök totalt |
|
Dyr simulator
Va i Las Vegas en sväng i helgen. Där va dom inte blyga på att ta betalt. Så det är bara att börja bygga simulatorer och skeppa över till Las Vegas.
|
||||||
|
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||||
|
Testade Motorsport Driver Training-riggen http://www.brdsim.com/index.html på Autosportmässan i våras. Verkar lite mer påkostad än jänkarnas grejor.
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
|
|
||||||
|
_________________ Tomas Landin |
||||||
Men det är ju så där man sitter i en SUV och det är ju bara det dom kör där borta!
_________________ Benny Waenerlund - Audi S3, MTM |
||||||
Jösses! Hela ställningen började kasa över golvet när han rullade . Om skrotet välter är det ju helt plötsligt väldigt äkta
|
||||||
Hehe, jo. Jag har inte haft chansen att prova en FD med Richard Burns Rally, däremot har jag brummat runt i en Saleen S7 på Monza i GTR i den, och det var en åktur kan jag säga!
Först känns det som att man ska åka ut genom "vindrutan" när man bromsar ner från 280 km/h innan Parabolica, sen 'lutar' man åt vänster innan man vrålar iväg ut på rakan och får känna på accelerationen ordentligt. Ack att jag inte har råd med en att ha här hemma
||||||
Vadå finns det en sån i nån spelhall i Stockholm eller? _________________ Christopher Kent BMW 1M -12 |
||||||
Ho ho
Tro hur dyr den där är då
_________________ MVH Roger Brorsson |
||||||
|
De uppgifter jag har hört säger runt 30 000 USD, vilket då skulle "bara" vara 10 000 mer än den 'simulator' som visades i början av den här tråden, jag vet inte hur det är med dig men jag vet vilken jag hade valt att spendera mina pengar på
||||||
![]() |
Racingsimulatorer
Dyr simulator
|
2524 besök totalt |