Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
Tre dagars banåkning!
<<   1, 2
6568 besök totalt
CI

Här sen Dec 2002
Inlägg: 566



Calle gsi skrev:
Blev en riktigt kul dag uppe på kullen. Synd att vädret var lite instabilt bara, gillar inte riktigt att köra när det regnar. Kände mig som en när det regna.

Bilen känndes riktigt bra efter vinterns modiferingar och däcken fungerade mycket bra. Vilken skillnad det är på gatdäck och riktiga r-däck alltså, nu går det ju att styra i kurvorna även efter några varv thumbs up

Kul att träffa lite rejsa plare också


Då måste det ha varit du som körde den svarta GSI:n och som lånade ut verktyg till mig och brorsan! (Jag var han som inte slog sig själv blodig )
Stort tack!

Kan inte annat än hålla med om att det var en kanondag förutom att vädret växlade lite.

Jag hann iochförsig bara med ett vått och ett torrt körpass innan ett hjullager gav upp men på det torra passet kändes det riktigt bra! Bilen är visserligen (som vanligt) understyrd som en pråm men det kändes bra ändå.
Efter att i lördags för första gången ha halkat omkring på mantorp så kändes det helt UNDERBART att vara tillbaks på kullen. Man sitter liksom och myser hela tiden för att banan är så skön! thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up thumbs up

och vad gäller hjullagret så var det bytt efter ca en dryg timma. Hem och "låna" ett lager från annan golf sedan tillbaks till kullen och skruva ihop igen.

Avslutningsvis så kan jag säga att även om man är jämfört med en del andra så är det fantastiskt kul att "spela golf" på kullen!
Citera
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794



zeddie skrev:
Då måste det ha varit du som körde den svarta GSI:n och som lånade ut verktyg till mig och brorsan! (Jag var han som inte slog sig själv blodig )
Stort tack!


Japp det var jag
Det var så lite så, kul att jag kunde hjälpa till.

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
Inför träffar
Tre dagars banåkning!
<<   1, 2
6568 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande