| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Nu är det dags för rejs med GTR2
|
1616 besök totalt |
|
Det är vår premiärtävling för GTR2 och vi börjar på "hemmaplan" På söndag kväll kör vi NGT på Anderstorp Mer info som vanligt på www.racingmates.se Alla najsa rejsare är som alltid hjärtligt välkomna
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
Väldans trevligt! Hoppas att jag hinner hem o kan vara med.
Vilka bilar är det som är tillåtna? Är det "NGT" i spelet som gäller? Tänkte på G2 (M3GTR) tex. men de är kanske snäppet över NGT, eller har jag fel? _________________ Henrik Rosén |
||
|
_________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
Här fins alla race, http://rm8s.net/smfForum/index.php?t _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
ikväll gäller det, dags för NGT på Anderstorp.
Servernamn och lösen står i vårat forum, Alla najsa rejsare som vill vara med bör regga er där så att ni kommer åt tråden med lösenordsinfot. http://rm8s.net/smfForum/index.php?t _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||
|
||
|
Jag vill gärna vara med och köra. Men har inte fått hem mitt nya grafikkort än.. (har jag sålt det gamla redan.) och så har jag dessutom inte köpt spelet än heller.... hehe men det mesta ska nog vara fixat inom ett par veckor.
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||
Synd ni kommer så sent, blir lite tajt med tiden.... nu har jag skickat mail till dig MrXzibit MVH Rolle Var inte oroliga, finns många rejs kvar
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1616 besök totalt |