Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Hur går det med Gotland Ring??
<<   1, 2, 3 ... 24, 25, 26
30 besök senaste veckan (116504 totalt)
Niklas Falk
Fixhult
Här sen Apr 2004
Inlägg: 19425



Fredrik - SLC skrev:
fast det var inget enkelt att vara arrangör på Gotland Ring mycket konstiga bråk med Alec/flickvännen och inte minst den konstiga finskan som skötte maten.... vi vart lite osams typ när hon serverade okokt ris till funkisarna och jag vägrade betala för det
Om du lägger in att tävlingar är mindre intressant krångel, så varför skulle de lägga ner nåt större jobb på att förenkla för tävlingsarr?

Assumptions is the mother of all fuckups.. 😇

_________________
Niklas Falk
www.MX5RacingClub.se www.SPVM.se www.SVKG.se
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002
Inlägg: 13523



Niklas Falk skrev:
Fredrik - SLC skrev:
fast det var inget enkelt att vara arrangör på Gotland Ring mycket konstiga bråk med Alec/flickvännen och inte minst den konstiga finskan som skötte maten.... vi vart lite osams typ när hon serverade okokt ris till funkisarna och jag vägrade betala för det
Om du lägger in att tävlingar är mindre intressant krångel, så varför skulle de lägga ner nåt större jobb på att förenkla för tävlingsarr?

Assumptions is the mother of all fuckups.. 😇


jag gjorde mer en jämförelse mot ALLA andra banor... som inte alltid är en picknick vissa av dom med... men Gotland/Alec/finska mattanten var i en egen klass på konstiga saker....

som att när hela cirkusen installerat sig i depån för en 3dagars helg... så försökte Alec säga åt oss att vi inte fick campa i depån med racebussarna (det var bara dom som hyrde garage som skulle få stå där nere vid garagen) .... fast det lyssna vi inte så mycket på....

_________________
Fredrik SLC
Kontaktuppgifter http://slc.se/?page_id=12
Citera
safe
Stockholm / Kalmar
Här sen Jan 2006
Inlägg: 2228



Fredrik - SLC skrev:


fast det var inget enkelt att vara arrangör på Gotland Ring mycket konstiga bråk med Alec/flickvännen och inte minst den konstiga finskan som skötte maten.... vi vart lite osams typ när hon serverade okokt ris till funkisarna och jag vägrade betala för det


Hahaha. +1

_________________
Magnus Wennerberg
Porsche 911 Targa -77 (originalish)
Porsche 911 Coupe -69 (busbil för bana)
Porsche 924 -79 (busbil för gata, EFI och Turbo)
Citera
Allmänt banåkaforum
Hur går det med Gotland Ring??
<<   1, 2, 3 ... 24, 25, 26
30 besök senaste veckan (116504 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande