Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2004 besök totalt |
www.stotdamparexperten.se??
Har problem med mailningen till www.stotdamparexperten.se får bara fel medelande tillbaka.Vet någon om man kan ringa och få rabatten genom luren. Undrar även om vi har några andra rabatter genom detta forumet tänker främst på däck? Tänkt köpa yokohama A048 175/50 r13 till r5/Tvolvon. _________________ Jonas Nilsson |
||
_________________ /Petter Ledin |
||
Intressant att dina 4 första poster på rejsa handlar om hur man utnyttjar rabatten....
![]() |
||
...för att sedan ha mage att klaga på den. ![]() |
||
OK
Ville mer veta vad andra har fått för priser. Ja jag är ny här på forumet och även ny ägare av mitt första bygge vill gärna kunna fiansera det utan att ruineras. Därför sökte man på nätet och hitta detta perfekta forum för att få tips och hjälp med allt inom racing. Alla rabatter är jo bra så all credit till rejsa.nu. Vi får se om man snålar eller inte behöver jo två framben. _________________ Jonas Nilsson |
||
Re: OK
Tanken mad rabatten är väll att subventionera alla svängarglada på rejsa. Så som jag ser det är att everything helps så att säga. Får man 5% rabatt så e det bättre än inget eller hur? De kanske har dåliga marginaler på det du har beställt en offert på. Hursom så känns det nog mer som att du joinade mer för att få bra priser än att deltaga i forumet. Men som sagt vill du ha billigare kan du ju alltid testa Ebay eller liknande där brukar man kunna köpa halvtaskiga begagnade grejer till ett otroligt lågt pris... Pris är inte allt i livet. Man får även titta på vad man får utöver grejerna. I detta fallet får du ju tillgång till en hel del kunnande oxå som du kan feting glömma på andra billoigare handlare. Men som sagt gör som du vill men kom inte hit och ha mage att klaga på rabatten! > ![]() _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||
Ärligt talat
Skall skruva bil hela vintern, jag behöver delar till det. Till sommaren kommer där nog en del frågor om inställningar och annat men kan man få ihop bilen innan man blir någon jäkla hackkyckling. Kommer shoppa dämparna end of discussion. Tack för denna gången. _________________ Jonas Nilsson |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2004 besök totalt |