Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 7039 besök totalt |
2006-11-18 - INSTÄLLT - Bankörning F5/Ljungbyhed - INSTÄLLT
I N S T Ä L L T ! F5/Activus har plötsligt bestämt sig för att de inte hyr ut till privatpersoner längre - Trots att jag hade ett avtal med dem. De kräver fortsättningsvis ett företag som hyr om det skall arrangeras körning. De var dock inte missnöjda på något sätt med föregående slalomkörningen. MVH/ .......Besviken Kristian _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
|
||||
Fom iår så går MGCC's variant åt andra hållet, mest för säkerheten vid ett staket i södra änden.
Norra "Busstoppet" blir även bättre då. |
||||
Jo - jag hade tänkt såhär Niklas.. Att eftersom jag är en privatperson som hyr så får jag okså lägga banan precis som jag själv vill - & tänkte då på denna lilla extra bit jag lagt till, samt att byta riktning efter halva dagen ![]() K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Tänkte höra..
Funderar på att ha en dag för mina sponsorer och skulle tippa på att max 5st skulle dyka up. Är det ok att de kommer? Är det ok att de åker med? om några deltagande rejsianer vill åka är det förstås ok.. Niclas _________________ Niclas Thorvaldsson |
||||
Pax för att åka!!!!!! ![]() ![]() |
||||
Ställ dig i kö va...... :woot: _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Så är det med Alfor?!? ![]() ![]() / ![]() _________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||
_________________ Stefan Elg |
||||
Får jag ordning på växellådan på Porschen så kommer jag körande på vinterdäck...är 3 timmars Gokart race på Gokart City på söndagen så jag är ändå i Skåne!!
|
||||
Måste tyvärr hoppa av, hade som målsättning att ha bilen reggad inför detta arr. men tyvärr så fick jag inte tid förän 29/11 och att traila är inte aktuellt längre.
![]() Dyker i alla fall upp med garagekollegorna så en hjälpande hand finns tillgänglig under dagen. ![]() _________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||
|
||||
Var på banken idag o kollade -
Endast en enda betalande hittills + mig själv då asså. Jag vet att en person haft problem - IGEN - trots att clearingnummer & kontonummer stämmer exakt - Fler som haft detta problemet kanske ??? Kristian ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Har ett litet problem,eftersom jag trodde säsongen var slut har man ju plockat ner en del grejor o är osäker på om jag får ihop det i tid
![]() Nästa sak är ju att man inte är så sugen på o köra i snöslask ![]() Kan man höra av sig nån dag innan o betala på plats? Kan ju tänka mig att det e lite klyddigt om jag betalar in o sen vill ha pengarna tillbax ![]() om nu dettta går bra kommer ni dela upp bilarna eftersom man e sugen på att köra men varken jag eller bilen e van på banan? ![]() _________________ Stefan Lindh Hade Kadett GTE -75:a med 2,5 TIC Bygger Manta B med 3.0 TIC https://www.facebook.com/groups/143972045710733/?fref=ts |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2, 3 >> 7039 besök totalt |