Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
985 besök totalt |
Gokart med Motorklubben
Undrar om någon kan ge mig exakt eller hänvisa mig till info om organiserade rejs på Racetown? Finns det lagtävlingar, är det många här på Rejsa som är med, är alla proffs, finns de några som tror de är proffs? ![]() Vi är några som iaf tror det sistnämnda...eller jag vet inte riktigt vad vi tror. Skulle iaf vara kul o få veta lite mer om era egna erfarenheter från dessa evenemang Tacksam för alla svar Mvh _________________ Calle Corradin |
||
Re: Gokart med Motorklubben
Finns två tävlingar där det åker riktigt duktiga förare på Racetown... ena är RBC som du kan hitta info om här på Rejsa (står för RacingBar Cup) där man kör sprintrace och dom som vinner är otroligt duktiga förare. den andra tävlingen som körs som långlopp är Steffe olssons tävling... info kommer nedan och det är kopierat från email som jag fick av honom. Nu är det äntligen dags för vinterns första långlopp i Racetowns gokarthall. Måndagen 27/11 samlas vi kl 20.00 för att köra loppet och reglerna är enkla, få runt karten så många varv det går på en timme. Innan tävlingen hålls ett förarsammanträde och alla tränar i 15 min. 1-3 pers / kart och priset är som vanligt 1000 kr/lag. Vinnande laget bjuds på en gratis prova-påkväll med racekart i sommar! Gå in på www.sodakart.se och läs mer. Anmäl laget direkt via mail. Bara 10 lag kan vara med, först till kvarn... Varmt välkomna! /Stefan olsson 0709-528097 |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
985 besök totalt |